Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    4 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    22 godz.
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Kierownik Zespołu Call Center Łódź
Koordynator ds. Sprzedaży w zespole sprzedaży telefonicznej

Koordynator ds. Sprzedaży w zespole sprzedaży telefonicznej

PKO Bank Polski S.A.
Łódź
praca stacjonarna
3098 dni temu
Koordynator ds. Sprzedaży w zespole sprzedaży telefonicznej

Centrum Obsługi Klienta Detalicznego/Biuro Bankowości Zdalnej

Miejsce pracy: Łódź

Nr ref.: LOD/239/10/2015

Termin zgłoszeń: 09.11.2015

 

Główne zadania:
  • zarządzanie Zespołem Sprzedaży ubezpieczeń dla klientów Banku, w tym motywowanie Zespołu w celu zapewnienia jak najwyższego poziomu obsługi Klienta
  • realizacja procesów wsparcia sprzedaży w Zespole
  • monitorowanie i raportowanie wyników zespołu do Menadżera Zespołu Sprzedaży
  • dbałość o obsługę klientów zgodnie z przyjętymi w Banku standardami
  • uczestniczenie w realizacji zadań w zakresie promocji wizerunku i oferty Banku
Oczekujemy:
  • wykształcenia średniego lub wyższego
  • min. rocznego doświadczenia i umiejętności w obszarze kierowania pracą zespołów sprzedażowych (doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży ubezpieczeń mile widziane)
  • znajomości technik sprzedaży telefonicznej
  • wysokich umiejętności interpersonalnych, energii w działaniu i angażowaniu zespołu do realizacji celów
  • kreatywności, inicjatywy i otwartości na zmiany
  • dyspozycyjności (praca zmianowa)
Oferujemy:
  • umowę o pracę
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • atrakcyjny system premiowy
  • bogaty pakiet socjalny do wyboru m.in.: opieka medyczna, karty sportowe, ubezpieczenie na życie, pracowniczy program emerytalny i wiele innych
  • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie w rozwoju zawodowym
  • pracę w nowoczesnym, świetnie wyposażonym biurze
  • możliwość aktywnego uczestniczenia w budowaniu Biura Bankowości Zdalnej
W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (DzU z 2002 r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
 

Poznaj

PKO Bank Polski S.A.

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.

Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.

Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.

PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    4 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    22 godz.
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;