Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Koordynator ds. Sprzedaży w zespole sprzedaży telefonicznej

PKO Bank Polski S.A.

Łódź

1233 dni temu

Koordynator ds. Sprzedaży w zespole sprzedaży telefonicznej

Centrum Obsługi Klienta Detalicznego/Biuro Bankowości Zdalnej

Miejsce pracy: Łódź

Nr ref.: LOD/239/10/2015

Termin zgłoszeń: 09.11.2015

 

Główne zadania:
  • zarządzanie Zespołem Sprzedaży ubezpieczeń dla klientów Banku, w tym motywowanie Zespołu w celu zapewnienia jak najwyższego poziomu obsługi Klienta
  • realizacja procesów wsparcia sprzedaży w Zespole
  • monitorowanie i raportowanie wyników zespołu do Menadżera Zespołu Sprzedaży
  • dbałość o obsługę klientów zgodnie z przyjętymi w Banku standardami
  • uczestniczenie w realizacji zadań w zakresie promocji wizerunku i oferty Banku
Oczekujemy:
  • wykształcenia średniego lub wyższego
  • min. rocznego doświadczenia i umiejętności w obszarze kierowania pracą zespołów sprzedażowych (doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży ubezpieczeń mile widziane)
  • znajomości technik sprzedaży telefonicznej
  • wysokich umiejętności interpersonalnych, energii w działaniu i angażowaniu zespołu do realizacji celów
  • kreatywności, inicjatywy i otwartości na zmiany
  • dyspozycyjności (praca zmianowa)
Oferujemy:
  • umowę o pracę
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • atrakcyjny system premiowy
  • bogaty pakiet socjalny do wyboru m.in.: opieka medyczna, karty sportowe, ubezpieczenie na życie, pracowniczy program emerytalny i wiele innych
  • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie w rozwoju zawodowym
  • pracę w nowoczesnym, świetnie wyposażonym biurze
  • możliwość aktywnego uczestniczenia w budowaniu Biura Bankowości Zdalnej
W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (DzU z 2002 r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Poznaj stanowisko: Kierownik Zespołu Call Center

Kierownik Zespołu Call Center to osoba, która odpowiada za zapewnienie sprawnego funkcjonowania zespołów konsultantów telefonicznych. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: kierowanie zespołem konsultantów Call Center (tj. coaching, motywowanie, układanie grafików, planowanie przerw i zmian pracy), rekrutacja i szkolenie pracowników Call Center, kontrola jakości pracy ...
Kierownik Zespołu Call Center Praca Kierownik Zespołu Call Center

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (807)
Wałbrzych (68)
Legnica (100)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (252)
Toruń (144)
Lubelskie:
Lublin (247)
Chełm (36)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (928)
Tarnów (64)
Nowy Sącz (61)
Mazowieckie:
Warszawa (2245)
Radom (170)
Płock (96)
Opolskie:
Opole (252)
Nysa (87)
Podkarpackie:
Rzeszów (166)
Przemyśl (44)
Podlaskie:
Białystok (161)
Suwałki (50)
Łomża (34)
Pomorskie:
Gdańsk (479)
Gdynia (202)
Słupsk (61)
Śląskie:
Katowice (574)
Częstochowa (165)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (183)
Elbląg (106)
Ełk (91)
Wielkopolskie:
Poznań (658)
Kalisz (77)
Konin (77)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (328)
Koszalin (95)
Kołobrzeg (42)
Auchan (146)
Tesco (110)
Inditex (21)
Leroy Merlin (125)
Bricoman (20)
STRABAG (12)
ABB (42)
Accenture (135)
Carrefour (146)
PKO BP (363)
PwC (38)
KPMG (22)
Orange (10)
IKEA (31)
Budimex (52)

Rekrutują z Praca.pl