Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    6 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Działu Call Center

DEKRA Praca Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
3295 dni temu

DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG – światowego lidera usług personalnych na terenie całej Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.

 

Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


Koordynator Działu Call Center
Miejsce pracy: Kraków

Opis stanowiska:

 

Obowiązkiem zatrudnionej osoby będzie stworzenie i zarządzanie działem Call Center w spółce.

 

Zadania:
  • Realizacja strategii Działu Call Center

  • Realizacja wyznaczonych celów finansowych i targetów miesięcznych

  • Bieżąca koordynacja i kontrola wykonania zleconych zadań i ich efektów

  • Motywowanie pracowników, nastawione na wzrost jakości i efektywności pracy

  • Organizacja, realizacja i nadzór nad szkoleniami rozwojowymi i caochingami dla pracowników

  • Realizacja szkoleń adaptacyjnych

  • Tworzenie raportów na potrzeby działu

Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • Umiejętność szybkiego diagnozowania i reagowania na problemy

  • Komunikatywność i asertywność

  • Umiejętność pracy pod presją czasu

  • Samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy

  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel

Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Możliwości rozwoju w ramach dużej struktury

  • System motywacyjny

  • Narzędzia pracy



Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez DEKRA Praca Sp. z o.o. zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)

Administratorem danych osobowych będzie Dekra Praca Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-644), ul. Puszkarska 9, KRS: 0000415384. Celem przetwarzania danych osobowych jest wzięcie udziału w jednostkowym procesie rekrutacyjnym, w ramach którego następować będzie ocena kwalifikacji kandydata do pracy na określonym stanowisku, ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy na określonym stanowisku oraz wybór odpowiedniej osoby do zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny, zgoda kandydata, uzasadniony interes Administratora oraz realizacja czynności koniecznych do wykonania przed zawarciem umowy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi wzięcie udziału w procesie rekrutacyjnym. Kandydatowi przysługuje prawo wycofania zgody na przetwarzanie, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, prawo ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    6 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;