POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY W CENTRALI FIRMY NA STANOWISKU:
Do Twoich zadań będą należeć m.in.:
- organizacja pracy działu (przygotowywanie planów pracy, nadzór nad harmonogramem pracy),
- obsługa centrali telefonicznej:
- obsługa klientów (udzielanie informacji dotyczących zamówień, odpowiadanie na zapytania),
- wspomaganie pracy działu w zakresie obsługi posprzedażowej klientów (gwarancje i reklamacje).
Poszukujemy Osób:
- posiadających doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz umiejętność zarządzania zespołem,
- potrafiących bardzo dobrze organizować pracę własną i podległego zespołu,
- posiadających dobrą umiejętność obsługi programów pakietu MS Office.
Mile widziane:
- znajomość środowiska e-commerce.
Pracując z nami otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.