Koordynator Działu Wsparcia Sprzedaży

Selgros Cash&Carry

Bytom

3 dni temu

Poszukujemy osób do pracy na stanowisko:

Koordynator Działu Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Bytom
Nr ref.: Koordynator DWS


Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Doświadczenie w sprzedaży oraz zarządzaniu zespołem,
  • Doświadczenie w organizacji telefonicznej obsługi klienta i telemarketingu będzie dodatkowym atutem,
  • Umiejętność obsługi komputera (biegła znajomość pakietu Microsoft Office),
  • Mile widziana znajomość rynku gastronomicznego lub sektora FMCG,
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • Dyspozycyjność.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
  • Pracę w rozwijającym się segmencie rynku,
  • Szeroki pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS,
  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • Zniżki pracownicze.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zespół pracowników call-center zajmujących się przed i po sprzedażową obsługą Klientów.

 

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – Koordynator DWS


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres:

 

kadry.bytom@selgros.pl

Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas, na adres wskazany w tym ogłoszeniu.

Poznaj

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.

Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży to osoba odpowiedzialna za koordynację obsługi sprzedaży i rozwoju produktów/usług firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: koordynacja pracy kadry pracowniczej, przygotowanie ofert, merytoryczne sprawdzenie dokumentacji, przygotowanie i wdrażanie inicjatywy wpływającej na wzrost dystrybucji i wartości od sprzedaży na podstawie analiz sprzedaży oraz działań ...
Praca Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży