Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Koordynator kampanii w Dziale Obsługi Klienta

Koordynator kampanii w Dziale Obsługi Klienta

HomeGlobal
Warszawa
praca stacjonarna
1826 dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem struktur, poszukujemy osoby, która wesprze Dział Obsługi Klienta. Kluczowa jest dla nas energia, wysoka motywacja, nastawienie na rozwój, potrzeba realizacji własnych, ale i biznesowych celów.  Szukamy wybitnej osobowości i Koordynatora innego niż wszyscy.

Koordynator kampanii w Dziale Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa

 

 Oczekiwania:

  • Doświadczenie w obsłudze i koordynacji kampanii sprzedażowych inbound;
  • Znajomość procesów z dziedziny telefonicznej obsługi Klienta;
  • Zdolności analityczne oraz logicznego myślenia;
  • Umiejętność pracy zespołowej;
  • Znajomość MS Office na poziomie minimum dobrym;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • Komunikatywność;
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność;
  • Chęć poszerzania własnej wiedzy, rozwijania umiejętności sprzedażowych i managerskich;
  • Zorientowanie na realizację wyznaczonych celów;
  • Odpowiedzialność i konsekwencja w działaniu.

Zakres obowiązków:

  • Koordynacja międzynarodowych kampanii inbound: planowanie, zlecanie i uruchamianie, nadzór, raportowanie wyników testów i wszelkich działań z kanału generującego ruch przychodzący;
  • Wprowadzanie kanału na nowe rynki w oparciu o proces;
  • Monitorowanie działań na poszczególnych rynkach i kampaniach;
  • Wsparcie zespołów Call Center w realizacji celów sprzedażowych oraz jakościowych w obsługiwanym kanale;
  • Współpraca z zespołami zaangażowanymi w proces;
  • Kreowanie innowacyjnych działań sprzedażowych, optymalizacja;
  • Współpraca z działem analiz - zlecanie wykonanie raportów i analiz, podejmowanie działań na bazie danych.

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym, ambitnym zespole;
  • Sprawdzenie i szlifowanie własnych umiejętności na rynkach międzynarodowych;
  • Szkolenia managerskie;
  • Możliwość tworzenia i testowania własnych pomysłów;
  • Elastyczny grafik pracy – tryb zadaniowy;
  • Bogaty pakiet benefitów, niezbędne narzędzia;
  • Biuro w samym centrum Warszawy, w nowoczesnym biurowcu klasy A.
Gwarantujemy:
  • świetna lokalizacja
  • prywatna opieka medyczna
  • elastyczne godziny pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • karta sportowa
  • sala relaksu i rozrywki
  • parking rowerowy
  • kawa i herbata
 

Podobne oferty

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...