Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Koordynator kampanii w Dziale Obsługi Klienta

Koordynator kampanii w Dziale Obsługi Klienta

HomeGlobal
Warszawa
praca stacjonarna
1690 dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem struktur, poszukujemy osoby, która wesprze Dział Obsługi Klienta. Kluczowa jest dla nas energia, wysoka motywacja, nastawienie na rozwój, potrzeba realizacji własnych, ale i biznesowych celów. Szukamy wybitnej osobowości i Koordynatora innego niż wszyscy.

Koordynator kampanii w Dziale Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa


Oczekiwania:

  • Doświadczenie w obsłudze i koordynacji kampanii sprzedażowych inbound;
  • Znajomość procesów z dziedziny telefonicznej obsługi Klienta;
  • Zdolności analityczne oraz logicznego myślenia;
  • Umiejętność pracy zespołowej;
  • Znajomość MS Office na poziomie minimum dobrym;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • Komunikatywność;
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność;
  • Chęć poszerzania własnej wiedzy, rozwijania umiejętności sprzedażowych i managerskich;
  • Zorientowanie na realizację wyznaczonych celów;
  • Odpowiedzialność i konsekwencja w działaniu;
  • Mile widziane doświadczenie w koordynowaniu kampanii TV/Radio.

Zakres obowiązków:

  • Koordynacja międzynarodowych kampanii inbound, TV/Radio: planowanie, zlecanie i uruchamianie, nadzór, raportowanie wyników testów i wszelkich działań z kanału generującego ruch przychodzący;
  • Wprowadzanie kanału na nowe rynki w oparciu o proces;
  • Monitorowanie działań na poszczególnych rynkach i kampaniach;
  • Wsparcie zespołów Call Center w realizacji celów sprzedażowych oraz jakościowych w obsługiwanym kanale;
  • Współpraca z zespołami zaangażowanymi w proces;
  • Kreowanie innowacyjnych działań sprzedażowych, optymalizacja;
  • Współpraca z działem analiz - zlecanie wykonanie raportów i analiz, podejmowanie działań na bazie danych.

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym, ambitnym zespole;
  • Sprawdzenie i szlifowanie własnych umiejętności na rynkach międzynarodowych;
  • Szkolenia managerskie;
  • Możliwość tworzenia i testowania własnych pomysłów;
  • Elastyczny grafik pracy – tryb zadaniowy;
  • Bogaty pakiet benefitów, niezbędne narzędzia;
  • Biuro w samym centrum Warszawy, w nowoczesnym biurowcu klasy A.
Gwarantujemy:
  • świetna lokalizacja
  • prywatna opieka medyczna
  • elastyczne godziny pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • karta sportowa
  • sala relaksu i rozrywki
  • parking rowerowy
  • kawa i herbata
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...