Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    24 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Zespołu Call Center

Sunday Polska Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1725 dni temu
Znajdź nową pracę
Rekrutujemy online!

 

Sunday Polska to ogólnopolska firma, którą tworzy zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży OZE oraz sieć kilkuset wyspecjalizowanych doradców i montażystów na terenie całego kraju. Zasilamy energią już od 2015 roku. Zaufało nam kilka tysięcy klientów, którym zamontowaliśmy blisko 180 000 paneli i dostarczyliśmy instalacje o mocy ponad 60 MW, zamieniając energię słoneczną w elektryczną. Zajmujemy się wykonywaniem instalacji fotowoltaicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych od A do Z - wspieramy przy pozyskiwaniu preferencyjnego finansowania, montujemy i uruchamiamy instalacje, a także zapewniamy serwis i opiekę posprzedażową.

 
Wraz z rozwojem firmy poszukujemy:

 

Koordynator Zespołu Call Center
Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Zbudowanie i zdalne zarządzanie zespołem Konsultantów
  • Motywowanie własnego zespołu zdalnego do osiągania założonych celów i realizacji zadań
  • Wspieranie w codziennych zadaniach, bieżący nadzór, wyznaczanie priorytetów
  • Przeprowadzanie analiz, tworzenie raportów
  • Działania jakościowe i ilościowe
  • Organizacja czasu pracy (ustalanie grafików, urlopów)
Idealnie, jeśli:
  • Masz doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem Call Center
  • Jesteś nastawiony na aktywną realizację wyznaczonych celów
  • Masz kompetencje prawdziwego przywódcy
  • Potrafisz planować pracę własną i innych
  • Nieustanny rozwój i poszerzanie wiedzy to dla Ciebie podstawa
  • Praca pod presją czasu napędza Cię do działania
  • Wyróżniasz się samodzielnością, komunikatywnością i umiejętnością pracy w zespole
  • Znasz pakiet Office (zwłaszcza Excel i Word)
Od nas otrzymasz:
  • Interesującą, pełną wyzwań pracę
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia)
  • Możliwość rozwoju kompetencji podczas szkoleń
  • Pełne wsparcie Kierownika
  • Pracę w godzinach 12.00-20.00
  • Możliwość pracy zarówno z domu, jak i z biura
  • Dofinansowanie do karty sportowej oraz opieki medycznej
  • Owocowe poniedziałki i środy oraz pyszną kawę :)
Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Zbudowanie i zdalne zarządzanie zespołem Konsultantów
  • Motywowanie własnego zespołu zdalnego do osiągania założonych celów i realizacji zadań
  • Wspieranie w codziennych zadaniach, bieżący nadzór, wyznaczanie priorytetów
  • Przeprowadzanie analiz, tworzenie raportów
  • Działania jakościowe i ilościowe
  • Organizacja czasu pracy (ustalanie grafików, urlopów)
Idealnie, jeśli:
  • Masz doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem Call Center
  • Jesteś nastawiony na aktywną realizację wyznaczonych celów
  • Masz kompetencje prawdziwego przywódcy
  • Potrafisz planować pracę własną i innych
  • Nieustanny rozwój i poszerzanie wiedzy to dla Ciebie podstawa
  • Praca pod presją czasu napędza Cię do działania
  • Wyróżniasz się samodzielnością, komunikatywnością i umiejętnością pracy w zespole
  • Znasz pakiet Office (zwłaszcza Excel i Word)
Od nas otrzymasz:
  • Interesującą, pełną wyzwań pracę
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia)
  • Możliwość rozwoju kompetencji podczas szkoleń
  • Pełne wsparcie Kierownika
  • Pracę w godzinach 12.00-20.00
  • Możliwość pracy zarówno z domu, jak i z biura
  • Dofinansowanie do karty sportowej oraz opieki medycznej
  • Owocowe poniedziałki i środy oraz pyszną kawę :)

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Sunday Polska Sp z o.o., ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Sunday Polska Sp. z o.o., ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy NIP: 1182108501 | REGON: 361476651 | KRS: 0000556702 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem rekrutacja@sundaypolska.pl
 

Podobne oferty

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    24 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...