Koordynator Zespołu HR Biznes Partnerów

Schenker Sp. z o.o.

Łódź

5 dni temu

Koordynator Zespołu HR Biznes Partnerów
Miejsce pracy: Łódź

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

 

Osoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora zespołu HR będzie pełniła zarówno rolę szefa zespołu, jak i czynnego HR Business Partnera. Szukamy osoby, która chce pracować blisko biznesu i realizować się w obydwu rolach.

 

Zakres obowiązków będzie obejmował:

 

W zakresie koordynowania zespołu HRBP:

  • Pracę nad realizacją strategii HR wspólnie z zespołem, w tym wyznaczanie i skuteczne realizowanie zadań priorytetowych,
  • Odpowiedzialność za realizowanie cyklicznych projektów HR (m.in. rozmowy rozwojowe, badanie satysfakcji pracowników, program stażowy) oraz projektów wynikających z bieżących potrzeb,
  • Zarządzanie zmianą w organizacji,
  • Współtworzenie oraz implementację procesów i procedur HR,
  • Budowanie roli HRBP jako partnera dla biznesu,

pracę z doświadczonym zespołem HRBP – wsparcie w wyznaczaniu indywidualnych i zespołowych celów rozwojowych,

  • Współpraca z zespołem Kadr i Płac oraz zespołem Rekrutacji, Rozwoju i Analiz HR.

 

W zakresie roli HRBP:

  • Dostarczanie strategicznego doradztwa HR dla liderów wybranych jednostek organizacyjnych,
  • Bieżące wsparcie dla kadry menedżerskiej w zakresie spraw pracowniczych,
  • Rekomendowanie, wdrażanie i zarządzanie lokalnymi działaniami związanymi z polityką personalną, w tym rekrutacjami, systemami motywacyjnymi, szkoleniami,
  • Współpraca z innymi funkcjami HR w organizacji (kadry i płace, rekrutacja, compensation&benefits),
  • Wspieranie rozwoju przywództwa w organizacji.

Czego potrzebujesz, aby odnieść sukces w tej roli?


Szukamy wyjątkowej osoby do prowadzenia doświadczonego, eksperckiego zespołu. Potrzebujesz z pewnością gotowości do wychodzenia poza strefę komfortu i zachęcania innych do tego samego. Tym, co Cię wesprze będzie też umiejętność działania w złożonym, zmiennym i dynamicznym środowisku – to cechy wpisane na stale w definicję naszej branży. Dlatego umiejętność planowania czasu pracy (własnej i zespołu), realnej oceny zasobów potrzebnych do realizacji zadań i skutecznego doprowadzenia projektów do realizacji są ważnymi czynnikami sukcesu w tej roli.

 

Jednocześnie, szukamy także wartości dodanej dla naszego biznesu: szukamy Ciebie, jeżeli potrafisz komunikować się z różnymi stakeholderami – zarówno na poziomie działań operacyjnych, jak i taktycznych oraz strategicznych – i proponować skuteczne działania HR wpierające realizację celów biznesowych.

 

Do składania aplikacji zapraszamy osoby posiadające doświadczenie w kierowaniu zespołami HR BP oraz osoby posiadające doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami o złożonej strukturze, posługujące się językiem angielskim min. na poziomie B2.

 

Warunki zatrudnienia:

  • Miejsce pracy: Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18
  • Umowa o pracę
  • Wynagrodzenie zasadnicze oraz premia
  • Praca stacjonarna w biurze w Warszawie (ok. 2 dni w tygodniu) i związana z delegacjami służbowymi, głównie na terenie Polski oraz możliwość pracy w systemie home office (w okresie zagrożenia epidemiologicznego - praca zdalna w pełnym wymiarze)

Kultura i rozwój:

  • Możliwość udziału w corocznych wydarzeniach - Turniej Sportowy,
  • Możliwość organizacji/ wzięcia udziału w akcjach : Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, studia podyplomowe (po przepracowanym roku),
  • Możliwość wzięcia udziału w programie mentoringowym.

Benefity:

  • Premia roczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Możliwość korzystania z ZFŚS- możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty multisport,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.

 


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk aplikowania.

 

 APLIKUJ TERAZ 

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Ilona Galińska-Białas

Senior HR Business Partner

W DB Schenker pracuję od początku istnienia firmy w Polsce, czyli około 26 lat (wcześniej pracowałam w firmie PSK, która przekształciła się w Spedpol, w sumie mój staż pracy to 38 lat). Była to moja pierwsza praca, której nie zmieniłam do dziś. Na początku zajmowałam się kadrami i płacami, kolejnym ważnym etapem były rekrutacje i wprowadzenie systemu ocen dla pracowników. W 2001 roku powierzono mi stanowisko dyrektora oddziału w Kielcach. Pracowałam tam przez osiem lat, to była dla mnie ogromna możliwość rozwoju. Doświadczenie zdobyte na tym stanowisku pomogło mi bardzo, gdy wróciłam do pracy w HR. Czułam i rozumiałam oczekiwania menedżerów, potrafiłam mówić ich językiem i wreszcie od kuchni poznałam, na czym polega logistyczny biznes.

Joanna Durzyńska

Menedżer Doskonalenia Biznesu w Logistyce Kontraktowej

W DB Schenker pracuję od ośmiu lat. W tym czasie zajmowałam kilka stanowisk. Od początku mojej przygody zawodowej jestem związana z logistyką kontraktową. Pracę rozpoczęłam w magazynie logistycznym w Teresinie, a po trzech latach zostałam koordynatorem obsługi logistycznej w tej lokalizacji. Obecnie zajmuję stanowisko menedżerki doskonalenia biznesu w logistyce kontraktowej. Odpowiadam również za wspieranie rozwoju 5S (narzędzie Lean Management, które ułatwia systemowo wdrożyć ład i porządek w miejscu pracy) w krajach klastra DB Schenker North & East Europe.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok Selekcja aplikacji
Krok Przesłanie CV
Krok Weryfikacja CV przez dział HR
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie z przełożonym
Krok Witaj w DB Schenker!