Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista w Biurze Obsługi Klienta (usługi laboratoryjne)

    Eurofins GSC Poland sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Kontakt z Klientem; Współpraca z Klientem w zakresie przeglądu zlecenia, potwierdzenia wymagań Klienta; Uzupełnianie baz danych; Sporządzanie raportów z badań; Kontakt z Dostawcami usług laboratoryjnych w sprawie wyników badań; Nadzór nad terminowością badań;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    12 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. wina

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Zabrze, al. Wojciecha Korfantego 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Doradzanie klientom w wyborze wina. Budowanie dobrych relacji z klientami. Uzupełnienie ekspozycji na stoisku. Realizacja budżetu sprzedaży.
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    11 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    11 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    11 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    15 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    15 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
Zobacz więcej ofert pracy

Kundenberater mit Deutsch

Capgemini
Katowice
praca stacjonarna
1471 dni temu
Kundenberater mit Deutsch
Über uns

 
Capgemini ist einer der weltweit führenden Anbieter von Beratungs-, Technologie und Outsourcing-Dienstleistungen.
Cloud Infrastructure Services ist einer der größten Outsourcing-Dienstleister in Polen. Seit der Gründung unseres ersten Servicezentrums in Krakau im Jahr 2004 hat es große Erfolge erzielt und ist schnell gewachsen. Im Jahr 2006 eröffneten wir ein zweites Zentrum in Katowice und im Jahr 2012 ein drittes in Opole. Heute bietet unser Team von 2.000 Experten IT-Outsourcing-Dienstleistungen für 40 Kunden in 20 Sprachen an.
Funktionsbeschreibung

 
Nach einem Einführungstraining werden Sie in der Lage sein:
  • Eingehende Anrufe / E-Mails von Kunden in Bezug auf technische Probleme im Zusammenhang mit der täglichen Nutzung eines Computers zu behandeln
  • Die häufigsten Anfragen mithilfe von Schritt-für-Schritt-Lösungen, die Ihnen zur Verfügung gestellt werden zu Analysieren und zu Lösen
  • Dem Kunden einen qualitativ hochwertigen Service zu liefen
  • Mit IT-Spezialisten Teams zusammen zu arbeiten, um komplexere Probleme zu lösen
Profil des Kandidaten

 
Bevor Sie unser Einführungstraining beginnen, werden wir prüfen, ob Sie folgende Fähigkeiten beherrschen:
  • Sehr gute Deutschkenntnisse
  • Gute Englischkenntnisse sind von Vorteil
  • Kundenorientiert und Kommunikationsfähigkeiten
  • Grundlegende Erfahrung in Windows 7 und MS Office
  • Kundendienst Erfahrung (ist ein Vorteil, ist aber nicht notwendig)
  • Teamplayer, Problemlösungseinstellung und effiziente Aufgabenmanagementfähigkeiten
Was wir anbieten

 
  • Beschäftigung in einem internationalen Unternehmen für renommierte Kunden - etwa 100 globale Marken, die von 6000 Fachleuten in 30 Sprachen unterstützt werden
  • Ein klar definierter Karriereweg (Experte oder Manager) und ein reichhaltiges Trainingsangebot - über 000 Online-Schulungen und Bücher für Sie von zu Hause aus, eine breite Palette von Präsenzschulungen, Finanzierung für das Erlernen von Fremdsprachen.
  • Sie werden von den Capgemini-Experten bewährte Praktiken und Business auf globalem Niveau kennenlernen. Über 900 zertifizierte Experten auf dem Gebiet von unter anderem ITIL, VMware, Citrix, Oracle Datenbank
  • Neben ihrem Lohn erhalten Sie zusätzlich ein Vorteilspaket (medizinische Versorgung für die ganze Familie, zusätzliche Versicherung). Sie können Ihre Freunde im Referenzprogramm weiterempfehlen und Preise gewinnen!
  • Unsere Büros haben eine günstige Lage mit einem "fahrradfreundlichen" Zertifikat!
  • Als behinderte Person erhalten Sie professionelle Unterstützung. Wir sind offen für die Suche und Implementierung moderner Technologien, die die Arbeit von Menschen mit verschiedenen Behinderungen unterstützen. Es ist uns wichtig, Menschen mit Behinderungen in unseren Teams auf Augenhöhe zu integrieren. Wir führen Schulungen im Bereich von Behindertenbewusstsein durch. Nehmen Sie an unserem Programm zur Unterstützung der Beschäftigung von Menschen mit Behinderungen teil: Gewinnen Sie mit Capgemini

Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Capgemini Poland’s Business Services unit is at the forefront of innovation in areas such as HR Services, Finance & Accounting, Supply Chain, Intelligent Automation and Business Transformation. Our international team features people from 60 different nationalities, and we work on exciting, multi-lingual projects with some of the world’s leading brands.

HONESTY BOLDNESS TRUST FREEDOM TEAM SPIRIT MODESTY FUN
 

Podobne oferty

  • Specjalista w Biurze Obsługi Klienta (usługi laboratoryjne)

    Eurofins GSC Poland sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Kontakt z Klientem; Współpraca z Klientem w zakresie przeglądu zlecenia, potwierdzenia wymagań Klienta; Uzupełnianie baz danych; Sporządzanie raportów z badań; Kontakt z Dostawcami usług laboratoryjnych w sprawie wyników badań; Nadzór nad terminowością badań;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    12 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. wina

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Zabrze, al. Wojciecha Korfantego 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Doradzanie klientom w wyborze wina. Budowanie dobrych relacji z klientami. Uzupełnienie ekspozycji na stoisku. Realizacja budżetu sprzedaży.
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    11 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    11 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    11 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    15 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    15 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...