Centrum Medyczne Damiana poszukuje kandydatów na stanowisko:
Lider Call Center
Miejsce pracy: Radom
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- nadzorowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu,
- wdrażanie do pracy nowych pracowników zgodnie z obowiązującym standardem,
- nadzór nad merytoryczną stroną udzielanych przez pracowników informacji,
- nadzór na prawidłowym przebiegiem procedur dotyczących obsługi pacjenta,
- wsparcie merytoryczne pracowników Call Center w zakresie świadczenia usług medycznych,
- przekazywanie informacji Trenerowi Call Center o potrzebach szkoleniowych Konsultantów,
- koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez pacjentów,
- prowadzenie bezpośredniej obsługi pacjentów według obowiązujących standardów.
Od kandydatów oczekujemy:
- min. 2-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku lidera lub koordynatora w Call Center lub w placówce medycznej,
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
- umiejętności przekazywania wiedzy,
- umiejętności pracy pod presją czasu,
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych.
Poznaj
Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.
Centrum Medyczne Damiana istnieje od 1994 r. Oferuje szeroki zakres opieki medycznej, którą zapewnia Pacjentom w siedmiu przychodniach i w szpitalu.
Pracują w nich lekarze wszystkich specjalności, z wieloletnią praktyką kliniczną zdobytą w wiodących placówkach polskich i zagranicznych. Misję Centrum najlepiej oddaje przesłanie – Z Damianem przez całe życie.
Centrum Medyczne Damiana współpracuje z ponad 200 przychodniami na terenie całego kraju.
Centrum Medyczne Damiana należy do Grupy Medicover.