Najnowsze oferty pracy

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
Zobacz więcej ofert pracy

Lider Call Center

Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.
Radom, ul. Malczewskiego 24
kierownik/koordynator
praca stacjonarna
741 dni temu
Lider Call Center
Miejsce pracy: Radom, ul. Malczewskiego 24
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • nadzorowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu,
  • wdrażanie do pracy nowych pracowników zgodnie z obowiązującym standardem,
  • nadzór nad merytoryczną stroną udzielanych przez pracowników informacji,
  • nadzór na prawidłowym przebiegiem procedur dotyczących obsługi pacjenta,
  • wsparcie merytoryczne pracowników Call Center w zakresie świadczenia usług medycznych,
  • koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez pacjentów,
  • prowadzenie bezpośredniej obsługi pacjentów według obowiązujących standardów,
  • przygotowanie cyklicznych raportów podsumowujących pracę zespołu.
Od kandydatów oczekujemy:
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
  • nastawienia na jakość obsługi Pacjenta;
  • umiejętności sprzedażowych;
  • doświadczenia w zarządzaniu personelem;
  • umiejętności przekazywania wiedzy,
  • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
  • umiejętności pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
  • pracę w stabilnej firmie, w miłej i przyjaznej atmosferze;
  • duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu;
  • profesjonalne szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego;
  • atrakcyjny i motywacyjny system wynagradzania;
  • pakiet świadczeń pozapłacowych.
 

Poznaj

Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.

Centrum Medyczne Damiana istnieje od 1994 r. Oferuje szeroki zakres opieki medycznej, którą zapewnia Pacjentom w siedmiu przychodniach i w szpitalu.
Pracują w nich lekarze wszystkich specjalności, z wieloletnią praktyką kliniczną zdobytą w wiodących placówkach polskich i zagranicznych. Misję Centrum najlepiej oddaje przesłanie – Z Damianem przez całe życie.

Centrum Medyczne Damiana współpracuje z ponad 200 przychodniami na terenie całego kraju.

Centrum Medyczne Damiana należy do Grupy Medicover.

Podobne oferty

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...