Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
Zobacz więcej ofert pracy

Lider Zespołu Contact Center

Grupa TENSE Polska sp. z o.o. sp. k.
Poznań
kierownik/koordynator
praca stacjonarna
rekrutacja online
1634 dni temu

Grupa TENSE Polska – jesteśmy agencją interaktywną, która jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe w latach 2016-2018 i Financial Times 2018 i 2019! Zostaliśmy wyróżnieni m.in. tytułem „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości”, a także znaleźliśmy się w rankingu Gazele Biznesu 2018 i 2019. Zdobyliśmy pierwsze miejsce w międzynarodowym, prestiżowym konkursie branżowym Global Search Awards 2020 w kategorii Best Low Budget Campaign w uznaniu za niestandardowe podejście do strategii i doskonałe wyniki kampanii.

Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron oraz marketingu internetowym. Inwestujemy w wiedzę, a także innowacyjne rozwiązania. Stawiamy na otwartą komunikację, szacunek i zaufanie.

Lider Zespołu Contact Center
Miejsce pracy: Poznań
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:
  • rozwój, zarządzanie i motywowanie podległego zespołu konsultantów,
  • wyznaczanie planu sprzedażowego oraz przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących efektywności pracy zespołu,
  • telefoniczną oraz mailową obsługę Klienta Firmy poprzez infolinię przychodzącą oraz wychodzącą,
  • opiekę posprzedażową nad Klientami Firmy - bieżące wsparcie klienta i odpowiadanie na pytania dotyczące współpracy,
  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów, a także udoskonalanie standardów,
  • wsparcie procesu sprzedaży poprzez rozszerzanie obecnych umów,
  • przygotowywanie i negocjowanie warunków umów oraz aneksów,
  • współpracę z pozostałymi działami w firmie celem zwiększenia potencjału sprzedażowego Grupy.
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:
  • możesz pochwalić się doświadczeniem na podobnym stanowisku w branży SEO/SEM lub pokrewnej,
  • masz doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu zespołem doradców,
  • posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i z łatwością potrafisz nawiązywać relacje biznesowe,
  • lubisz pracować w oparciu o plany sprzedażowe - swobodnie odnajdujesz się w negocjacjach i rozmowach handlowych,
  • z zaangażowaniem wykonujesz powierzone obowiązki i z łatwością realizujesz postawione przed Tobą cele,
  • cenisz samodzielność w działaniu i bardzo dobrze organizujesz własną pracę,
  • lubisz pracę w zespole, jesteś wytrwały i wysoce zmotywowany do działania.
Co oferujemy?
  • pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
  • możliwości udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer,
  • dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
  • elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
  • benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),
  • eventy integracyjne.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...