Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta (Contact Center)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Zarządzanie kilkuosobowym zespołem odpowiedzialnym za mailową i telefoniczną obsługę klientów, w tym motywowanie i rozwijanie kompetencji członków zespołu, Kreowanie i wdrażanie modyfikacji oraz nowych rozwiązań mających na celu optymalizację...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Szczawno-Zdrój    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    7 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    7 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Szczawno-Zdrój    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    7 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
Zobacz więcej ofert pracy

Lider Zespołu Tele-centrum

Polska Press Sp. z o.o.
Szczecin
praca stacjonarna
3004 dni temu

POLSKA PRESS GRUPA - niekwestionowany lider w branży wydawniczej. Wydawca i właściciel 20 największych dzienników regionalnych oraz ponad 120 tygodników lokalnych min. „Głosu szczecińskiego” oraz właściciel portali informacyjnych i biznesowych, a także drukarni i agencji prasowych, z związku z dalszym, dynamicznym rozwojem naszych struktur pilnie poszukujemy: dynamicznej, otwartej zorientowanej na osiąganie celów osoby na stanowisko:

Lider Zespołu Tele-centrum
Miejsce pracy: Szczecin
Nr ref.: LZT/SZCZ/03/PŚ
 Główne zadania/odpowiedzialność:
  • Koordynacja i nadzór pracy podległego zespołu telefonicznych doradców klienta
  • Realizacja budżetu zespołu.
  • Rozwój i podnoszenie kompetencji podległych pracowników.
  • Rekrutacja i szkolenia.
Wymagania stanowiskowe:
  • Doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołami  tele-doradców
  • Orientacja  na osiąganie stawianych celów.
  • Umiejętność organizowania i   planowania pracy własnej i zespołu w tym delegowania zadań.
  • Umiejętność budowania skutecznego zespołu call-center
  • Znajomość technik sprzedaży, negocjacji, coachingu.
 Inne kluczowe wymagania dla stanowiska:
  • Wysoka motywacja do pracy.
  • Umiejętność kształtowania  właściwych relacji interpersonalnych.
  • Odporność na stres (umiejętność pracy pod presja czasu).
  • Umiejętność samodzielnej  realizacji powierzonych zadań.
  • Dyspozycyjność, punktualność, rzetelność, dokładność.
  • Samodzielność, kreatywność, uczciwość, lojalność, wysoka kultura osobista.
Oferujemy:

Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość rozwoju zawodowego, dobrą atmosferę pracy, atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz niezbędne narzędzia pracy.

 

Podobne oferty

  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta (Contact Center)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Zarządzanie kilkuosobowym zespołem odpowiedzialnym za mailową i telefoniczną obsługę klientów, w tym motywowanie i rozwijanie kompetencji członków zespołu, Kreowanie i wdrażanie modyfikacji oraz nowych rozwiązań mających na celu optymalizację...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Szczawno-Zdrój    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    7 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    7 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Szczawno-Zdrój    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    7 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...