Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Contact Center

Polski HR - Doradztwo Personalne Sp. z o.o.
Rzeszów
praca stacjonarna
3024 dni temu

Polski HR - Doradztwo Personalne Sp. z o.o. to profesjonalna agencja doradztwa personalnego, wyspecjalizowana w rekrutacji i selekcji pracowników na stanowiska średniego i wysokiego szczebla. Współpracujemy z renomowanymi pracodawcami z Polski i zza granicy. Należymy do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A.

Polski HR – Doradztwo Personalne Sp. z o. o jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 9301.


Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy pracownika na stanowisko:


Manager Contact Center

Miejsce pracy: Rzeszów

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie strukturami sprzedażowymi (rekrutacja, wyznaczanie celów, coaching, szkolenie, ocenianie, motywowanie) oraz organizacja pracy podległych zespołów, wraz z ich managerami
  • odpowiedzialność za efektywną realizację założonych celów biznesowych (sprzedażowych i jakościowych)
  • rekomendacje i wprowadzanie rozwiązań zwiększających efektywność działań
  • ustalanie standardów sprzedaży oraz monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów
  • przygotowywanie analiz, raportów i zestawień ilościowych oraz jakościowych na potrzeby dyrektora sprzedaży

Wymagania:

  • min. 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu dużym zespołem sprzedażowym
  • bardzo dobra znajomość specyfiki pracy w contact center/call center poparte doświadczeniem i sukcesami
  • wykształcenie wyższe
  • silne nastawienie na realizację celów
  • doświadczanie w pracy z sezonowością produktów oraz projektach z dużą zmiennością merytoryczną
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • umiejętność motywowania i budowania zaangażowanego zespołu
  • dynamizm w działaniu
  • umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów
  • wysoko rozwinięta zdolność analitycznego myślenia, ale również kreatywność w podejściu do realizacji zadań
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • ciekawe projekty
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;