Manager ds. Franczyzy
Poznań
Eurobank powstał z pasji młodego, polskiego przedsiębiorcy, który postanowił stworzyć bank przyjazny i innowacyjny. Szybko staliśmy się częścią Societe General, jednej z największych europejskich grup w sektorze finansowym. Jednak wciąż do Zarządu zwracamy się na „ty”, a atmosfera pozostaje atutem podkreślanym konsekwentnie przez naszych pracowników. Stawiamy też na rozwój zawodowy – każda rekrutacja rozpoczyna się wewnątrz firmy. Wierzymy, że bankowość może być fajna :-)
Nasze wyzwania dla Ciebie:
- realizacja planów sprzedaży w podległych placówkach franczyzowych
- rozwój i optymalizacja sprzedaży w podległej strefie
- zapewnienie prawidłowej organizacji pracy, umożliwiającej właściwe wykonanie zadań należących do zakresu działania podległych oddziałów
- motywowanie podległych Partnerów do realizacji zadań
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Partnerami banku
- kontrolowanie wyników i dyscypliny pracy podległych Partnerów
- dbałość o wysoką jakość pracy podległych oddziałów
- nadzorowanie mienia banku powierzonego podległym Partnerom
- sporządzanie i przedstawianie sprawozdań, analiz i innych informacji niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania banku
- reprezentowanie firmy na zewnątrz
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania placówek w sytuacjach awaryjnych
- dbanie o pozytywny wizerunek banku
Masz to coś?
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu strukturami sprzedaży (produktów bankowych)
- Doświadczenie we współpracy z Partnerami zewnętrznymi w szczególności franczyzobiorcami, agentami lub pośrednikami kredytowymi
- Bardzo dobra znajomość lokalnego rynku
- Silna motywacja do pracy mobilnej oraz czynne prawo jazdy kat. B
- Zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
- Łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów
- Zorientowanie na wyniki i konsekwencja w działaniu
- Jesteś osobą otwartą na zmiany oraz potrafisz dzielić się z innymi swoja wiedzą
W zamian oferujemy:
- samodzielne, odpowiedzialne stanowisko
- zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu w czasie zadaniowym
- samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy
- możliwość rozwoju zawodowego
- atrakcyjny system wynagrodzeń i premii
- system szkoleń związanych z zarządzaniem i sprzedażą
- prywatną opiekę medyczną
Oferta dotyczy pracy w regionie Poznania (tj.: Poznań, Wolsztyn, Szamotuły, Sulechów, Nowy Tomyśl, Grodzisk Wielkopolski, Świebodzin, Kościan, Międzyrzecz, Luboń, Oborniki, Leszno, Międzychód)