Stanowisko
Manager działu finansowo-księgowego
Miejsce pracy: Warszawa
MM Conferences S.A. to wiodący i niezależny organizator spotkań biznesowych w Polsce. Rokrocznie przygotowujemy kilkaset projektów szkoleniowo-konferencyjnych. Wiele z nich posiada własną markę i ugruntowaną pozycję na rynku. Spółka, która powstała w 2008 roku stała się liderem jeśli chodzi o konferencje dedykowane dla branży energetycznej, finansowej czy nowych technologii. Gwarantem jakości organizowanych wydarzeń jest zarówno współpraca z czołowymi graczami rynku jak również zespół doświadczonych managerów, producentów oraz handlowców.
Jesteś gotowy na pracę z najlepszymi?
Opis stanowiska:
- zapewnienie właściwego prowadzenia rachunkowości firmy i sprawozdawczości finansowej – współpraca z biurem rachunkowym
- sprawdzanie zgodności między planami a dokumentami księgowymi
- weryfikacja dokumentów księgowych pod względem podatkowym, formalnym i rachunkowym
- tworzenie raportów dla Zarządu firmy, kadry kierowniczej, akcjonariuszy, jednostek zewnętrznych, prezentacja spraw wymagających decyzji
- zarządzanie finansami przedsiębiorstwa (dokonywanie płatności, windykacja należności, tworzenie lokat itd.)
- nadzór nad pracą podległego personelu
- nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie
- współpraca z prawnikiem dot. dokumentacji firmowej
- weryfikacja umów handlowych pod względem finansowym
- nadzór nad sporządzaniem raportów na New Connect
- kontakt z instytucjami finansowymi
- współpraca z zewnętrznym audytorem
- sprawowanie nadzoru nad dokumentacją rejestrową spółki
- nadzór nad rozliczeniami z pracownikami firmy
Wymagania:
- minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- wykształcenie z obszaru ekonomii, księgowości lub finansów (preferowane wyższe)
- praktyka i aktualna wiedza z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego
- znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- znajomość programu Comarch ERP Optima mile widziana
- znajomość języka angielskiego
- umiejętność analitycznego myślenia
- komunikatywność, samodzielność, dokładność
Oferujemy:
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
- bardzo atrakcyjną lokalizację biura przy pl. Bankowym, 50 m od stacji metra Ratusz Arsenał
- możliwość uczestniczenia w kongresach, konferencjach i szkoleniach organizowanych przez firmę
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
- pracę w godzinach 8:00 - 16:30