Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    4 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Manager Zespołu ds. Sprzedaży Telefonicznej

Manager Zespołu ds. Sprzedaży Telefonicznej

Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
4384 dni temu

Innowacyjna firma z 18 - letnim doświadczeniem
w branży Marketingu Bezpośredniego o specjalności Marketing Relacji,
wspierająca w rozwoju i osiąganiu sukcesów Liderów wielu branż

 

zatrudni osobę na stanowisko


Manager Zespołu ds. Sprzedaży Telefonicznej
Miejsce pracy: Warszawa

Do zadań ww. osoby będzie należała praca nad jakością i efektywnością realizowanego projektu oraz zarządzanie powierzoną grupą Konsultantów Telefonicznych.

 

Wymagania:
  • Min. roczne doświadczenie w zarządzaniu Zespołem w Call Center
  • Praktyczna znajomość technik telesprzedaży
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem w branży ubezpieczeniowej
  • Umiejętności współpracy z Klientem i budowania dobrych relacji
  • Ukierunkowanie na osiąganie wysokiej jakości i efektywności pracy Zespołu
  • Samodzielność, skuteczność i konsekwencja w działaniu
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Silna motywacja do dalszego rozwoju zawodowego i osiągania ambitnych celów
W zamian oferujemy:
  • Zarządzanie Projektami dla liderów z branży ubezpieczeniowej
  • Pracę w młodym dynamicznym Zespole i miłej atmosferze
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne stałe wynagrodzenie
  • Dodatkowo ciekawy system prowizyjny, w którym wysokość zarobków zależy tylko od Ciebie!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez firmę PCM Sp. z o.o., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883). Zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    4 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...