Do naszego zespołu poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko:
Skontaktuj się z nami, jeśli:
- Posiadasz wykształcenie wyższe,
- Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu dużej jednostki hotelowo-gastronomicznej lub możesz pochwalić się doświadczeniem w zarządzaniu ośrodkami kulturalnymi,
- Swobodnie posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie; znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
- Posiadasz umiejętność skutecznego planowania i organizowania imprez oraz akcji promocyjnych,
- Potrafisz zarządzać projektami, budżetem i podległym zespołem,
- Masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Jesteś osobą samodzielną, kreatywną, otwartą i dobrze zorganizowaną.
Będziesz odpowiedzialny za:
- Planowanie i koordynacja procesu szkoleniowego,
- Tworzenie materiałów dydaktycznych,
- Reprezentowanie firmy na targach, pokazach i konkursach kulinarnych,
- Zarządzanie jednostką organizacyjną,
- Planowanie i zarządzanie budżetem P&L,
- Planowanie i zarządzanie akcjami marketingowymi,
- Nawiązywanie współpracy i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz jednostkami oświatowymi
(szkoły i uczelnie) w zakresie branży HoReCa.
Co możemy Ci zaoferować:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- samochód służbowy,
- udział w ciekawych projektach, eventach, targach i konkursach kulinarnych, również międzynarodowych,
- prywatną opiekę medyczną oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.