Zakres obowiązków: Przygotowywanie analiz, prognoz, planów, strategii, a także budżetów; Kontrola realizacji powyższych oraz analiza odchyleń; Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji; Dostarczanie wyjaśnień do miesięcznych wyników, analiza trendów oraz...
Twoja przyszła rola: bieżąca współpraca z biznesem, polegająca na przedstawianiu aktualnych danych finansowych wraz z odchyleniami do budżetu i prognoz. Wykonywanie kalkulacji, raportowanie i monitorowanie trendów. Bieżące wskazywanie zagrożeń oraz doradzanie biznesowi, przegląd...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami. Analiza poprawności ujmowania dokumentów księgowych pod kątem podatkowym, ze szczególnym uwzględnieniem podatku dochodowego oraz podatku VAT. Kontrola dokumentów źródłowych pod...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Podstawowe zadania: wprowadzanie do systemu faktur i korekt; kontrola księgowa sklepów oraz faktur kosztowych pod względem merytorycznym; współpraca z główną księgową; nadzór nad działem księgowości; Inne bieżące zadania związane z działem administracji; współpraca z pozostałymi działami firmy;
Międzynarodowy developer specjalizujący się budowie osiedli mieszkaniowych poszukuje na stanowisko Młodszego Kontrolera Finansowego. Nowa osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie działu kontrolingu w codziennych zadaniach. Firma gwarantuje stabilne zatrudnienie, bogaty pakiet benefitów oraz pracę w przyjaznej atmosferze.
Młodszy Kontroler Finansowy z językiem francuskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
Obsługa kont bankowych w spółkach zależnych
Udział w przygotowywaniu budżetów inwestycji deweloperskich
Zarządzanie cash-flow spółek zależnych
Weryfikacja poprawności otrzymywanych faktur i ich księgowanie
Przygotowywanie analiz finansowych
Przygotowywanie raportów na potrzeby spółki
Wymagania
Doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie z branży budowlanej i/lub nieruchomości
Wykształcenie wyższe kierunkowe
Znajomość języka francuskiego w stopniu komunikatywnym
Wysoka etyka pracy, zaangażowanie i skrupulatność
Umiejętność pracy w zespole i pracy samodzielnej
Kultura osobista i biznesowa
Oferta
Praca w zgranym zespole
Umowę o Pracę poprzedzona 3- miesięcznym okresem próbnym
Atrakcyjne wynagrodzenie
Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Stabilną pracę w renomowanej firmie oraz realne perspektywy rozwoju
Zakres obowiązków: Przygotowywanie analiz, prognoz, planów, strategii, a także budżetów; Kontrola realizacji powyższych oraz analiza odchyleń; Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji; Dostarczanie wyjaśnień do miesięcznych wyników, analiza trendów oraz...
Twoja przyszła rola: bieżąca współpraca z biznesem, polegająca na przedstawianiu aktualnych danych finansowych wraz z odchyleniami do budżetu i prognoz. Wykonywanie kalkulacji, raportowanie i monitorowanie trendów. Bieżące wskazywanie zagrożeń oraz doradzanie biznesowi, przegląd...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami. Analiza poprawności ujmowania dokumentów księgowych pod kątem podatkowym, ze szczególnym uwzględnieniem podatku dochodowego oraz podatku VAT. Kontrola dokumentów źródłowych pod...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Podstawowe zadania: wprowadzanie do systemu faktur i korekt; kontrola księgowa sklepów oraz faktur kosztowych pod względem merytorycznym; współpraca z główną księgową; nadzór nad działem księgowości; Inne bieżące zadania związane z działem administracji; współpraca z pozostałymi działami firmy;