Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/169/08/2017
Główne zadania:
•obsługa operatorska komputera IBM Mainframe
•obsługa operatorska w zakresie przetwarzania danych
•monitorowania aplikacji i systemów informatycznych eksploatowanych w banku
•monitorowanie usług teleinformatycznych oraz bankomatowych
•zapewnienie ciągłości pracy nadzorowanych systemów informatycznych
•realizacja zleceń w systemie zgłoszeniowym typu Helpdesk
•współpraca z komórkami organizacyjnymi banku przy realizacji zadań wchodzących w zakres działania zespołu
•prowadzenie dokumentacji dla eksploatowanych środowisk aplikacyjnych
Oczekujemy:
•wykształcenia średniego lub wyższego preferowany kierunek informatyka
•wiedzy w zakresie systemu operacyjnego MS Windows
•podstawowych umiejętności w pracy z oprogramowaniem systemowym i narzędziowym
•znajomości języka angielskiego
•mile wdziana znajomość języka JCL
•gotowości do pracy w systemie zmianowym 12h /czas pracy równoważny/
•komunikatywności, zaangażowania i zdolności organizacyjnych
•samodzielności, orientacji na realizację zadań, terminowości, otwartości na zmiany, umiejętności pracy w zespole
Oferujemy:
•umowę o pracę
•atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
•konkurencyjne wynagrodzenie
•profesjonalny system szkoleń