Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/298/08/2017
Główne zadania:
• obsługa operatorska w zakresie przetwarzania danych
• monitorowanie aplikacji i systemów informatycznych eksploatowanych w banku
• monitorowanie usług teleinformatycznych oraz bankomatowych
• zapewnienie ciągłości pracy nadzorowanych systemów informatycznych
• realizacja zleceń w systemie zgłoszeniowym typu Helpdesk
• współpraca z komórkami organizacyjnymi banku przy realizacji zadań wchodzących w zakres działania zespołu
• prowadzenie dokumentacji dla eksploatowanych środowisk aplikacyjnych
Oczekujemy:
• wykształcenia średniego lub wyższego, preferowany kierunek informatyka
• wiedzy w zakresie systemu operacyjnego MS Windows
• podstawowych umiejętności w pracy z oprogramowaniem systemowym i narzędziowym
• znajomości języka angielskiego
• gotowości do pracy w systemie zmianowym 12h /czas pracy równoważny/
• komunikatywności, zaangażowania i zdolności organizacyjnych
• samodzielności, orientacji na realizację zadań, terminowości, otwartości na zmiany, umiejętności pracy w zespole
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń