Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta.
Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.
Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.
Rozwój, aplikacja internetowa, start up, kreatywność – tak określilibyśmy firmę, dla której poszukujemy Pracownika :)
Współpracujemy z międzynarodowym dostawcą technologii do obsługi Web Push Notyfikacji. Jeśli nie masz doświadczenia a znasz biegle język angielski i chcesz uczestniczyć w rozwoju nowej aplikacji, pracować w atmosferze otwartości, najprawdopodobniej mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy!
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Pracownika ds. Wsparcia Klienta, z biegłą znajomością języka angielskiego. Do zadań należeć będzie budowanie doświadczenia użytkowników aplikacji i ich wsparcie. Dbanie o to, by klient wiedział o aplikacji coraz więcej i coraz lepiej potrafił ją wykorzystać w swoim biznesie.
• Biegłą znajomość języka angielskiego
• Bystry umysł oraz komunikatywność
• Gotowość do nauki i rozwoju
• Doświadczenie w Obsłudze Klienta/ testowaniu oprogramowania będzie dodatkowym atutem *
* poczucie humoru stawiamy na równi z doświadczeniem!
• Ciekawą pracę w branży marketingowej w atmosferze startaupu
• Szkolenia wstępne i podnoszące kwalifikacje
• Kreatywny, młody zespół pełen pasji