Praca.pl Praca łódzkie Brzeziny Referent Brzeziny
Młodszy referent w powiatowym centrum zarządzania kryzysowego w brzezinach

Młodszy referent w powiatowym centrum zarządzania kryzysowego w brzezinach

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
Brzeziny
praca stacjonarna
15 godz. temu
Starostwo Powiatowe w Brzezinach
Młodszy referent w powiatowym centrum zarządzania kryzysowego w brzezinach
Miejsce pracy: Brzeziny
Numer: StPr/25/0383
OBOWIĄZKI:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze Nr 5/ZK/3/12/2025 znajdującym się pod adresem: https://www.powiat-brzeziny.4bip.pl/index.php?job=wiad&idg=10&id=374&x=10&y=4&z=&n_id=4044 1. Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało w szczególności wykonywanie następujących zadań: 1) pomoc w prowadzeniu dokumentacji związanej z realizacją zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego przewidzianych w obowiązujących ustawach, rozporządzeniach i innych aktach prawnych; 2) pomoc w organizacji Kwalifikacji Wojskowej w Powiecie Brzezińskim; 3) przekazywanie informacji kolejnym siłom reagowania kryzysowego, odpowiednio do decyzji Starosty; 4) pomoc w organizacji ratowania ludzi i zwierząt przed skutkami zagrożeń; 5) pomoc w opracowywaniu niezbędnych dokumentów decyzyjnych i informacyjno-sprawozdawczych; 6) ostrzeganie i alarmowanie ludności poprzez istniejące systemy PSP i obrony cywilnej oraz posiadane środki łączności; 7) utrzymywanie stałej łączności z wyższymi i niższymi poziomami reagowania kryzysowego; 8) udział w zabezpieczeniu działań PZZK (Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego) i innych niezbędnych specjalistów; 9) posiadanie aktualnej informacji o infrastrukturze drogowej, komunikacyjnej, energetycznej, komunalnej itp. na obszarze powiatu; 10) udział w stwarzaniu warunków umożliwiających Staroście sprawne kierowanie akcjami w oparciu o pełną informację o zaistniałej sytuacji przy wykorzystaniu określonych procedur i oprogramowania wspomagającego podejmowanie decyzji w określonych sytuacjach kryzysowych; 11) pomoc w koordynowaniu działań służb ratowniczych, komunalnych oraz innych uczestników biorących udział w działaniach ratowniczych; 12) aktualizacja baz danych o siłach i środkach biorących udział w działaniach ratowniczych; 13) zbieranie meldunków o wynikach prowadzonych działań ratowniczych; 14) pomoc w szacowaniu i prowadzeniu ewidencji wyrządzonych strat i szkód ludzkich oraz materialnych, spowodowanych zaistniałymi zdarzeniami lub kryzysem; 15) udział w szkoleniach i ćwiczeniach z zakresu zarządzania kryzysowego; 16) prowadzenie obsługi kancelaryjno-organizacyjnej Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego; 17) pomoc w prowadzeniu magazynu sprzętu OC; 18) pomoc w obsłudze administracyjno-biurowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w Powiecie Brzezińskim; 19) zastępowanie pracowników zatrudnionych w PCZK: Kierownika PCZK oraz Inspektora podczas Ich usprawiedliwionych nieobecności w pracy; 20) pomoc w opracowywaniu i ciągłej aktualizacji dokumentów dotyczących ZMP (Zapasowego Miejsca Pracy); 21) prowadzenie ciągłej aktualizacji zagrożeń na terenie powiatu; 22) wykonywanie innych czynności zleconych przez Starostę, Wicestarostę, Kierownika Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Sekretarza.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne (konieczne): 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) niebycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) posiadanie nieposzlakowanej opinii; 5) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji; 6) wykształcenie co najmniej średnie; 7) znajomość zasad prowadzenia magazynu OC; 8) znajomość: - ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz.U. z 2025 r., poz. 825 ze zm.), - ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U. z 2023 r., poz. 122 ze zm.), - ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1907 ze zm.), - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 stycznia 2023 r. w sprawie kontroli realizacji zadań obronnych (Dz.U. z 2023 r., poz. 253), - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2025 r. w sprawie gotowości obronnej państwa (Dz.U. z 2025 r., poz. 355), - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 31 października 2022 r. w sprawie szkolenia obronnego (Dz.U. z 2022 r., poz. 2348); 9) znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu powiatowego, w tym ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2025 r., poz. ); 10) znajomość procedur obiegu dokumentów o klauzuli niejawnej. 11) biegła znajomość oprogramowania Office (w tym edytorów tekstu WORD, Excel); 12) znajomość oprogramowania służącego do prowadzenia video konferencji (np. MS Teams); 13) obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonaną pracę; 14) posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dokumentacji niejawnej o klauzuli co najmniej poufnej.

Miejsce pracy:

Brzeziny


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, powiat: brzeziński, woj: łódzkie


Dane kontaktowe:

Aleksandra Frydrych


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy


Wymagane dokumenty:

1) CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze wraz z motywacją; 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem; 4) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany przez kandydata staż pracy - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, a jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu zaświadczenie o okresie zatrudnienia (w przypadku wyboru oferty kandydata pracodawca zażąda przedłożenia oryginałów dokumentów wymienionych w pkt 3 i 4 w celu zweryfikowania kwalifikacji kandydata); 5) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne; 7) oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub kserokopię posiadanego ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego; 8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji; 9) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata. Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko Młodszego Referenta w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego w Brzezinach Nr 5/ZK/3/12/2025 należy składać osobiście lub przesyłać na adres: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, Sekretariat (pok. Nr 6) parter, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brzezinach

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka ds. Administracji Biura

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    bieżąca obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zadań recepcyjnych; zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy obieg informacji; obsługa wewnętrznych systemów rezerwacyjnych i zgłoszeniowych; monitorowanie zaopatrzenia oraz składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze;...
  • Front Office & Facility Support

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    MONNARI TRADE S.A.   Łódź, ul.Rzgowska 30    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres działań: Bieżące prowadzenie biura: obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Rejestrowanie faktur i nadawanie numerów PO​ Dystrybucja korespondencji w biurze; Składanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Kontroli Zapasów i Gospodarki Magazynowej

    Klient portalu Praca.pl   Majków Duży    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zapewnienie pełnej zgodności stanów magazynowych towaru z systemem. Wyjaśnianie i korygowanie wszelkich rozbieżności w procesach wysyłkowych. Organizacja i aktywne przeprowadzanie inwentaryzacji częściowych. Nadzór nad jakością składowania i prawidłowym rozmieszczeniem towarów....
  • Kontroler Stocku Magazynu E-commerce

    AGATA Spółka Akcyjna   Majków Duży    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twój zakres obowiązków Wyjaśnienie rozbieżności w wysyłkach; Dbałość o zgodność stanów towaru na lokalizacji; Organizacja i prowadzenie inwentaryzacji częściowych; Nadzór nad prawidłowym ułożeniem towarów oraz jakością składowania; Stała współpraca z Działem Reklamacji...
  • Starszy Referent / Starszy Specjalista w Wydziale Zagospodarowania Pasa Drogowego

    Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku   Gdańsk, ul Równa 19/21    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 200 - 7 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko
    2 dni
    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Uzgadnianie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz projektów planów ogólnych. Uzgadnianie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy w odniesieniu do...
  • Starsza Referentka / Starszy Referent Techniczny

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdańsk    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    jednostka organizacyjna: Katedra i Zakład Biologii i Genetyki Medycznej wymiar czasu pracy: 1.0 etatu forma zatrudnienia: umowa o pracę DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: pomoc w wykonywaniu badań laboratoryjnych z wykorzystaniem technik biologii molekularnej i/lub...
  • Referent / Referentka ds. Procesów Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Rybnik    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    tworzenie i aktualizowanie raportów, analiz, planów oraz dokumentów wykorzystywanych w działaniach operacyjnych; rozliczanie usług, przygotowywanie faktur oraz dokumentacji zamykającej projekty; udział w opracowywaniu wymagań dla systemów IT i testowaniu ich funkcji; kontrolowanie...
  • Stażysta w administracji państwowej

    Fundacja Sustinae   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę  pełny etat   3 200 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zadania: Wsparcie prac poszczególnych Działów, Archiwizacja dokumentacji, Proste prace biurowe, Zapoznanie się z działalnością wybranej instytucji. Wymagania: Aktualne do końca kwietnia 2026 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny (warunek konieczny),...
  • Stażysta w administracji państwowej

    Fundacja Sustinae   Kraków    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę  pełny etat   3 200 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zadania: Wsparcie prac poszczególnych Działów, Archiwizacja dokumentacji, Proste prace biurowe, Zapoznanie się z działalnością wybranej instytucji. Wymagania: Aktualne do końca kwietnia 2026 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny (warunek konieczny),...