Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe; Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej; Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń; Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi projektu i utrzymywanie...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Technicznego

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, e-mail, czat, social media). Udzielanie informacji o produktach oraz efektywne rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów. Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi i Logistyki Zamówień

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów oraz dostawców, udzielanie informacji na temat oferty i dostępności produktów, wprowadzanie danych do systemu oraz porządkowanie dokumentacji, pilnowanie właściwej prezentacji produktów w punkcie sprzedaży, współdziałanie z...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect...
  • Coffee Market Expert with Czech

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to our customers. Now, we’re looking...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Obsługa Użytkowników (telefon, czat, e-mail) z zachowaniem wysokich standardów jakości. Weryfikacja wybranych rozmów i maili innych specjalistów w ramach monitorowania jakości operacyjnej. Przygotowywanie prostych obserwacji jakościowych i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi;Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników; Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach; Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Młodszy Specjalista ds. Assistance Motoryzacyjnego

Młodszy Specjalista ds. Assistance Motoryzacyjnego

Devonshire Sp. z.o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3347 dni temu

 

W związku z dynamicznym rozwojem biznesu i struktur naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

 


Młodszy Specjalista ds. Assistance Motoryzacyjnego

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: DENK03533

Opis Stanowiska
  • Praca w zespole Contact Center dedykowanym do bezpośredniej obsługi Klientów posiadających ubezpieczenie Motoryzacyjne.
  • Obsługa połączeń przychodzących (nie sprzedaż), np. zapytanie o polisę, zakres świadczeń; sytuacje awaryjne, itp.
  • Przyjmowanie zgłoszeń od Klientów i koordynacja działań zgodnie z ogólnie przyjętymi procedurami.
  • Weryfikacja posiadanych polis przez Klientów.
  • Koordynacja działań mająca na celu pomoc w sytuacji awaryjnej Ubezpieczonemu, np. organizacja działań pomocowych: holowanie samochodu, organizacja auta zastępczego, organizacja noclegu w miejscu awarii albo dalszej podróży (np. rezerwacja biletu).
Wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (gotowość do rozmów w języku angielskim przez telefon).
  • Komunikatywna znajomość drugiego języka: włoskiego lub niemieckiego lub francuskiego lub hiszpańskiego.
  • Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane!
  • Łatwość w prowadzeniu rozmów, komunikatywność, otwartość.
  • Miły ton głosu.
  • Zaangażowanie w powierzone zadania i odpowiedzialność za ich realizację.
  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym, po okresie wdrożenia.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w zespole Contact Center.
Oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie kwartalne.
  • Możliwość zwiększenia wynagrodzenia dla osób ze znajomością dodatkowych języków obcych.
  • Konkursy miesięczne.
  • Wspaniałą atmosferę pracy oraz możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
  • Pracę w dogodnej lokalizacji na Mokotowie.
  • Pracę dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek - wiodącego dostawcy usług assistance na polskim rynku.
  • Bardzo bogaty pakiet socjalny:
    • prywatną opiekę medyczną,
    • kartę żywieniową do wykorzystania w stołówce pracowniczej, restauracjach, barach i innych punktach gastronomicznych,
    • ubezpieczenie na życie,
    • możliwość nauki wybranego języka obcego,
    • dodatkowe świadczenia (bilety do kin, teatrów, karnety sportowe, dofinansowanie do wczasów, bony do wybranych sklepów).
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."

Agencja zatrudnienia (nr licencji 3260)

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.
Devonshire Warszawa
Al. Jerozolimskie 56C
00-803 Warszawa
tel. +48 22 820 93 60
biuro@devonshire.pl


Devonshire Wrocław
ul. Ruska 3/4
50-079 Wrocław
tel. +48 797 021 610
wroclaw@devonshire.pl
Devonshire Poznań
World Trade Center Poznań
ul. Bukowska 12
60-810 Poznań
tel. +48 61 865 38 88
poznan@devonshire.pl


www.devonshire.pl


 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe; Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej; Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń; Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi projektu i utrzymywanie...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Technicznego

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, e-mail, czat, social media). Udzielanie informacji o produktach oraz efektywne rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów. Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi i Logistyki Zamówień

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów oraz dostawców, udzielanie informacji na temat oferty i dostępności produktów, wprowadzanie danych do systemu oraz porządkowanie dokumentacji, pilnowanie właściwej prezentacji produktów w punkcie sprzedaży, współdziałanie z...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect...
  • Coffee Market Expert with Czech

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to our customers. Now, we’re looking...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Obsługa Użytkowników (telefon, czat, e-mail) z zachowaniem wysokich standardów jakości. Weryfikacja wybranych rozmów i maili innych specjalistów w ramach monitorowania jakości operacyjnej. Przygotowywanie prostych obserwacji jakościowych i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi;Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników; Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach; Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca...