CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
- Telefoniczny oraz e-mailowy kontakt z klientami zagranicznymi
- Przetwarzanie danych z obszaru kadrowo-płacowego
- Sprawdzanie dokumentacji w tym listy płac oraz obecności
- Dbanie o prawidłowy obieg dokuemntów
- Raportowanie wyników pracy i zestawień
- Bardzo dobra znajomości języka francuskiego lub niemieckiego
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Doświadczenia w pracy z klientem lub w obszarze biznesowym będzie dodatkowym atutem.
- Znajomości pakietu MS Office
- Chęć rozwoju w międzynarodowym środowisku
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Szeroki pakiet szkoleń
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. opieka zdrowotna, zniżki do kin i teatrów, karta Multisport)
- Nowoczesne miejsce pracy z wieloma udogodnieniami
- Świetną atmosferę w pracy i duże szanse rozwoju zawodowego oraz awansu
- Attention to details - to be able to dig up information about the clients and their policies
- Good communication skills – in order to communicate with the customers in a professional manner
- Organizational skills – to be able to manage your daily tasks on your own
- Very good command of Dutch and English (at least B2 level)