Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości, ochrony osób i mienia, obsługi technicznej budynków.
W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na samodzielne, kierownicze stanowisko:
- monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie Wykazu Klientów
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów
- przygotowywanie specyfikacji do faktur za usługi zgodnie z zapisami w umowach i aneksach
- wystawianie faktur i korekt dla Kontrahentów
- minimum średnie wykształcenie
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym szczególnie praktyczna znajomość Excel, Word)
- umiejętność pracy pod presją czasu
- mile widziane doświadczenie związane z wystawianiem faktur
- orzeczenie o niepełnosprawności - jesteśmy zakładem pracy chronionej
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- pracę w dużej, rozwijającej się firmie i przyjaznym zespole
- szkolenie w dziale księgowości i w dziale obsługi Klienta
Poznaj
Inwemer System Sp. z o.o.
Zajmujemy się utrzymywaniem czystości w biurach, instytucjach, przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i centrach logistycznych, a także: ochroną osób i mienia, wynajmem pracowników w ramach Agencji Pracy Tymczasowej, obsługą oraz szkoleniami z zakresu BHP.
Pracujemy dla wielu Firm w całej Polsce, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów już od 19 lat. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, sprawnemu zarządzaniu organizacją i wykorzystaniu bogatego doświadczenia, zapewniamy komfortową współpracę i zadowolenie z usług.