Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
- ciągłe monitorowanie infrastruktury IT za pomocą narzędzi klasy Enterprise,
- monitorowanie Cyberbezpieczeństwa Spółki,
- reagowanie na incydenty i alerty zgodnie z procedurami,
- eskalacja problemów do odpowiednich zespołów technicznych,
- współpraca z zespołami wsparcia i udział w procesach zarządzania incydentami,
- proponowanie usprawnień w zakresie monitorowania oraz automatyzacji,
- udział w projektach rozwojowych związanych z monitoringiem i bezpieczeństwem systemów.
- masz wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe kierunkowe,
- masz praktyczną znajomość podstaw systemów operacyjnych Linux i Windows,
- znasz podstawy sieci komputerowych (TCP/IP, DNS, routing),
- potrafisz analizować logi i śledzić przyczyn problemów
- znasz j. angielski na poziomie min. B2,
- jesteś komunikatywny i umiesz pracować pod presją czasu,
- jesteś gotowy do pracy zmianowej (24/7) w zmianach 12 godzinnych.
- znajomość narzędzi typu SIEM (np. Splunk, QRadar),
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (monitoring, NOC, SOC, IT Operations),
- doświadczenie w pracy z narzędziami monitorującymi klasy enterprise,
- doświadczenie w pracy w dużych, rozproszonych środowiskach IT.
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
- kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
- karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
- dostęp do platformy językowej
- miejsce do pozostawienia roweru z zapleczem sanitarnym
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym