Miejsce pracy:
Raben Logistics Polska Sp. z o.o.
Oddział: Chorzów
Oddział: Chorzów
Stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Back Office)
Numer referencyjny:
BOK/32/2016
Co musisz
umieć?
umieć?
- Dobrze czujesz się w pracy z dokumentami
- Charakteryzujesz się dokładnością i skrupulatnością przy wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Planujesz swoją karierę zawodową w obsłudze klienta i chcesz w przyszłości pracować z klientem biznesowym
- Znasz język angielski co najmniej na poziomie B1
- Masz energię do działania i kreatywnie podchodzisz do rozwiązywania problemów
- Wykazujesz się zaangażowaniem
- Masz doświadczenie w budowaniu relacji partnerskich z Klientami
- Posiadasz rozwinięte umiejętności w zakresie pracy zespołowej
- Dobrze znasz program Excel
Co będziesz
robić?
robić?
- Kompleksowa obsługa od strony dokumentacyjnej i systemowej Klienta Biznesowego w zakresie Logistyki Kontraktowej
- Praca w systemie magazynowym
- Raportowanie wskaźników logistycznych do klienta
Co dostaniesz
od nas?
od nas?
- Możliwość rozwoju w obszarze obsługi klienta (przejście do zespołu, który odpowiada za współpracę z Klientem)
- Zaufanie, które pozwala na samodzielną realizację wyznaczonych celów
- Pracę w przyjaznej atmosferze
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej korporacji (umowa o pracę)