Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

LUX MED Sp. z o.o.

Warszawa

22 dni temu

       

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • współpracę z Klientem (obsługa połączeń telefonicznych i mailowych);
  • wprowadzanie do systemów umów zawieranych z Klientami;
  • bieżącą aktualizację baz danych;
  • wykonywanie comiesięcznych rozliczeń z Klientem;
  • współpracę ze wszystkimi działami Spółki.
Oczekujemy:
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
  • dobrej znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności Excel);
  • wykształcenia średniego;
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • dobrej organizacji pracy, sumienności i umiejętności pracy w zespole.
Dlaczego warto do nas zaaplikować?
  • oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • otrzymasz jakościowe i merytoryczne wdrożenie.
  • oferujemy owocowe piątki oraz pyszną i aromatyczną kawę z ekspresu, którą wypijesz w gronie miłych i uśmiechniętych ludzi.
  • możesz wziąć udział w projektach i konkursach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia,
  • a po okresie próbnym dajemy możliwość skorzystania z opieki medycznej (bezpłatna) i nauki języka angielskiego.





















Administratorem danych osobowych jest LUX MED sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 21C. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Uprzejmie informujemy, że: w procesie rekrutacji LUX MED sp. z o.o. postępuje zgodnie z przepisami prawa określonymi art. 22.1, par. 1. w Kodeksie pracy i prosi wyłącznie o przekazywanie danych osobowych określonych w przepisach prawnych, czyli: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) imiona rodziców; 3) datę urodzenia; 4) miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); 5) wykształcenie; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Każdy ma prawo dostępu do treści swoich danych, a w szczególności do ich poprawiania oraz usunięcia.

Poznaj

LUX MED Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Jesteśmy liderem prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce. Już od 26 lat dbamy o zdrowie naszych Pacjentów, zapewniając im diagnostykę, opiekę ambulatoryjną, długoterminową oraz hospitalizację. Oferujemy także ubezpieczenia, usługi w ramach NFZ, Plany Opieki Medycznej dla Klientów Indywidualnych i pojedyncze świadczenia.

W trosce o naszych Pacjentów stale się rozwijamy, otwieramy kolejne Centra Medyczne oraz szpitale i wdrażamy liczne udogodnienia obsługowe m.in. internetowy Portal Pacjenta, dzięki któremu można np. sprawnie rezerwować wizyty, odbierać wyniki badań oraz korzystać z czatów ze specjalistami.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta