Firma SIXT działa w Polsce od 2000 roku. Operatorem licencji SIXT na Polskę jest firma EuroRent Sp. z o.o.. Dzięki stałej współpracy z centralą Sixt i jej oddziałami na całym świecie, polski oddział jest w stanie dostarczyć klientom pełną, kompleksową usługę, zarówno w zakresie wynajmu krótko-, jak i długoterminowego. W ofercie dostępne są samochody od ekonomicznych do klasy premium.
-
Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta krajowego i zagranicznego w zakresie obsługi najmów
-
Obsługa zapytań reklamacyjnych
-
Rejestracja przyjmowanych zgłoszeń oraz raportowanie ich ilości
-
Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta
-
Aktywna współpraca z pracownikami pozostałych działów
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację z klientami (min. B2)
- Zachowanie wysokiej kultury osobistej w komunikacji z innymi i pozytywne nastawienie
- Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
- Skrupulatność i terminowość w wykonywaniu obowiązków
- Znajomość języka niemieckiego
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę + system premiowy
- Możliwość rozwoju i pozyskanie wartościowych doświadczeń w przyjaznej atmosferze
- Pracę w godzinach 9:00 – 17:00, wolne weekendy
- Pakiet medyczny
- Najem pracowniczy samochodów na atrakcyjnych warunkach
- Zajęcia z języka angielskiego na platformie e-learningowej
- Owoce do biura
Poznaj
Eurorent Sp. z o.o.
Poznaj SIXT PolskaSIXT jest liderem światowego rynku rent a car i obecnie posiada ponad 2 000 oddziałów w 105 krajach. Firma powstała w 1912 roku w Niemczech, a Polsce działa od ponad 20 lat. Operatorem licencji SIXT na Polskę jest firma Eurorent Sp. z o.o.SIXT Polska dostarcza klientom kompleksową usługę wynajmu samochodów na najwyższym poziomie, zarówno w zakresie wynajmu krótko i długoterminowego, samochodów na abonament, a także limousine service, czyli pojazdu z kierowcą. W portfolio SIXT znajduje się szeroki wybór samochodów znanych marek od klasy ekonomicznej po premium.