Młodszy Specjalista ds. Reklamacji Kartowych z j. hiszpańskim

Elavon

Warszawa

42 dni temu

Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.

 

Więcej informacji na nasz temat znajdziesz na elavon.pl

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji Kartowych z j. hiszpańskim
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania:
  • Rozpatrywanie reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych;
  • Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych;
  • Współpraca z innymi działami firmy oraz ekspertami w celu zapewniania kompleksowej obsługi reklamacji kartowych;
  • Dzienny kontakt oraz współpraca z zewnętrznymi partnerami firmy;
  • Aktywne rozpoznawanie problemów i szukanie najlepszych rozwiązań dla Klienta i Firmy;
  • Dokumentowanie działań podjętych na rzecz rozwiązania sprawy;
  • Cykliczne sporządzanie raportów.
Od Kandydatów oczekujemy:
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego 
  • Komunikatywnej znajomości języka hiszpańskiego
  • Umiejętności wyciągania wniosków bazując na dostępnej dokumentacji
  • Łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności
  • Odporności na stres oraz umiejętności pracy pod presją czasu
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office

 

Dołączając do naszego międzynarodowego zespołu zyskasz m.in.:
  • umowę o pracę
  • opiekę medyczną
  • ubezpieczenie na życie
  • kursy językowe
  • kartę sportową / dofinansowanie do wakacji
  • programyrozwojowe i szkolenia
  • spotkania integracyjne
  • dodatkowe dni wolne

Poznaj

Elavon Financial Services

Poznaj Elavon

Elavon to światowy lider w obsłudze płatności bezgotówkowych, który na polskim rynku funkcjonuje już od ponad 12 lat. W tym czasie zyskaliśmy blisko 60 tysięcy zadowolonych klientów. Za sukcesem naszej firmy stoją ludzie, dlatego w centrum naszej kultury organizacyjnej stawiamy pracowników. Staramy się zapewnić im najlepsze warunki do pracy i indywidualnego rozwoju, oferując m.in. dostęp do różnorodnych kursów i szkoleń, organizując liczne inicjatywy integracyjne, społeczne i charytatywne. Nasze propracownicze podejście zostało wielokrotnie docenione, a w tym roku już po raz czwarty zostaliśmy nagrodzeni tytułem "Solidnego Pracodawcy Roku"

Proces rekrutacji

KrokAplikacja i przegląd CV
KrokRozmowa telefoniczna
KrokSpotkanie rekrutacyjne
KrokPropozycja współpracy
Pracownik Działu Reklamacji to osoba, która odpowiedzialna jest za realizację reklamacji klientów. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów, współtworzenie umów z dostawcami w części dotyczącej reklamacji, przestrzeganie przyjętych norm jakościowych i ilościowych, ...
Praca Pracownik Działu Reklamacji