Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę , cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku
- przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji oraz przeprowadzanie postępowania reklamacyjnego,
- przygotowanie zestawień danych w zakresie odszkodowań i kar umownych oraz zwrotów opłat wynikających z wydanych decyzji reklamacyjnych,
- wskazywanie jednostki do obciążenia wypłaconymi odszkodowaniami i karami umownymi,
- wydawanie decyzji reklamacyjnej oraz prowadzenie korespondencji kierowanej do klientów zewnętrznych w zakresie rozpatrywanych spraw,
- obsługa, rejestracja i rozpatrywanie spraw związanych z nakładanymi na Spółkę karami umownymi związanymi ze świadczeniem usług pocztowych.
- masz min. średnie wykształcenie,
- w codziennej pracy wykorzystujesz Excel,
- potrafisz analizować dane i przedstawiać wnioski,
- pracujesz efektywnie pod presją czasu,
- jesteś nastawiony na współpracę i pracę w zespole,
- chcesz się uczyć i rozwijać zawodowo,
- dobrze organizujesz swoją pracę.
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
- kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
- karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
- dostęp do platformy językowej
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym