Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w wyszukiwaniu i selekcji Kandydatów na specjalistyczne, managerskie i dyrektorskie stanowiska w obszarze finansów i bankowości. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu.
Dla naszego Klienta, firmy międzynarodowej z branży BPO/SSC, poszukujemy Kandydata/ki na stanowisko:
-
organizowanie, koordynacja i administrowanie projektami szkoleniowymi,
-
monitorowanie efektywności i raportowanie rezultatów szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
-
usprawnianiu procesu szkoleniowego i rozwojowego w organizacji,
-
nadzór nad dokumentacją szkoleniową i jej archiwizacja,
-
współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi trenerami/firmami szkoleniowymi,
-
utrzymywanie i aktualizacja bazy dostawców usług szkoleniowych oraz współpraca
z preferowanymi dostawcami tych usług, -
budowanie długofalowych relacji z poszczególnymi menedżerami liniowymi – zapewnienie doradztwa w zakresie szkoleń,
-
wspieranie procesu adaptacji nowych pracowników w porozumieniu z managerami i trenerami wewnętrznymi,
-
udział w innych procesach związanych z rozwojem pracowników i zarządzaniem talentem w organizacji.
-
min. 6 miesięczne doświadczenie zdobyte w dziale HR,
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym,
-
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi etc.),
-
inicjatywa, nastawienie na osiąganie celów i umiejętność pracy w zespole,
-
orientacja na wysoką jakość obsługi klienta wewnętrznego i partnerów zewnętrznych.
-
pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
-
uczestnictwo w międzynarodowych projektach rekrutacyjnych,
-
możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,
-
otwartą i przyjazną atmosferę pracy,
-
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie.