- Wsparcie procesu windykacji (cash collection) i kontroli kredytowej.
- Aktywne monitorowanie i rozliczanie należności (outstanding items) oraz kont klientów.
- Koordynacja i wyjaśnianie reklamacji i zapytań klientów.
- Przygotowywanie raportów finansowych i statystyk handlowych.
- Pomoc w projektach zespołowych w obszarze finansów i rachunkowości.
- Realizacja innych zadań księgowych/finansowych (ad-hoc).
- Biegła znajomość języka francuskiego (warunek krytyczny).
- Dobra znajomość języka angielskiego (komunikatywna).
- Dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excela.
- Precyzja, dbałość o szczegóły i wysoki poziom obsługi klienta.
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność.
- Wykształcenie wyższe (lub w trakcie) z zakresu Finansów/Rachunkowości będzie atutem.
- Możliwość rozwoju kariery w globalnej firmie z misją "Serve Society with Superior Quality".
- Wspierające wdrożenie (onboarding) i regularny mentoring.
- Globalne, dynamiczne środowisko pracy w Poznaniu.
- Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym (work/life effectiveness).
- Angażujące działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR).
Poznaj
Bridgestone Shared Services Center
Dlaczego warto?
W Bridgestone SSC uważamy, że stosy dokumentów i pakiet rutynowych zadań to przeszłość współczesnej księgowości, finansów i logistyki. Stawiamy na robotyzację powtarzalnych czynności, co daje nam czas na podejmowanie bardziej skomplikowanych wyzwań, udział w międzynarodowych projektach i rozwijanie naszych umiejętności.
Nasze centrum usług wspólnych obsługuje spółki koncernu Bridgestone - największego na świecie producenta opon, wyrobów z gumy oraz dostawcy transportowych rozwiązań mobilnych. Powstało ono w 2011 roku i jest jedyną tego typu jednostką, która świadczy usługi dla fabryk, centrów sprzedażowych i centrum technologicznego Bridgestone zlokalizowanych w regionie EMEA (Europe - Middle East- Africa).