Od nas dostaniesz:
- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Zobacz, jak się u nas pracuje!
Młodszy specjalista ds. wsparcia obsługi systemów sprzedażowych
miejsce pracy: Warszawa, Nr ref.: ASZ/079/0519
Do jednego z zespołów w Departamencie Zarządzania Bankowością Korporacyjną poszukujemy osoby, która odpowiedzialna będzie za wsparcie, administrację i utrzymanie narzędzi wsparcia sieci sprzedaży (mi.in. CRM, Baza Wiedzy), poprzez:
- zapewnienie bieżącego wsparcia dla użytkowników systemów w zakresie realizacji zgłoszeń
- prowadzenie dokumentacji dla użytkowników i administratorów w zakresie działania tych systemów
- zgłaszanie propozycji usprawnień
- bieżącą współpracę z zespołem rozwojowym IT w zakresie wdrażanych usprawnień
- testowanie wdrażanych rozwiązań
- monitorowanie realizacji zgłoszeń od użytkowników
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- jesteś absolwentem studiów wyższych w zakresie informatyki lub kierunków pokrewnych
- posiadasz bardzo dobre zdolności komunikacyjne (uważnie słuchasz, chętnie przyjmujesz i dajesz feedback, jesteś otwarty w kontaktach z innymi)
- cechuje Cię wnikliwość, cierpliwość oraz wysokie poczucie odpowiedzialności za prowadzone działania
- lubisz pracę zadaniową
- bardzo dobrze posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności Excel)
- znasz język angielski na poziomie umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej oraz opracowanie prezentacji
Od nas dostaniesz:
- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy