Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Prawnego Obsługi Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- obsługa reklamacji i spraw indywidualnych klientów,
- interpretacja przepisów prawa w obszarze prawa ubezpieczeniowego i obsługi reklamacji przez instytucje finansowe,
- udział w postępowaniu pozasądowym przed Rzecznikiem Finansowym,
- wydawanie opinii prawnych w obszarze obsługi klienta,
- obsługa pism z sądów i od komorników,
- bierze udział w analizach procesów biznesowych, rekomenduje i wdraża zmiany w procesach i procedurach w celu usprawnienia obsługi Klienta.
Aplikuj do nas jeśli posiadasz:
- wykształcenie prawnicze lub jesteś w trakcie studiów (4-5 rok),
- co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy w instytucji finansowej w obszarze obsługi prawnej albo w kancelarii prawnej obsługującej instytucje finansowe,
- dobrą znajomość pakietu MS Office,
- wiedzę na temat konstrukcji produktów ubezpieczeń na życie oraz funduszy inwestycyjnych,
- wiedzę z zakresu prawa ubezpieczeniowego,
- umiejętność obsługi programów prawniczych (LEX),
- umiejętność analitycznego myślenia, poszukiwania rozwiązań oraz projektowania i wdrażania zmian,
- a także jesteś odpowiedzialny i przejmujesz inicjatywę, współpracujesz i wspierasz innych,
- oraz lubisz pracę w zespole oraz łatwo budujesz relacje.
Dołączając do nas zyskujesz:
- umowę na stanowisku Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Prawnego Obsługi Reklamacji na czas określony 5 m-cy z możliwością przedłużenia,
- pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowo – rekreacyjny,
- możliwość rozwoju w ramach firmy,
- możliwość korzystania z elastycznych godzin pracy,
- pracę w zespole ekspertów.