Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
- wysyłanie zapytań o zakup,
- sprawdzanie, weryfikacja i dodawanie informacji do baz danych dostawców,
- pozyskiwanie odpowiednich dokumentów do systemu,
- zarządzanie informacjami w systemach zakupowych (SCM STAR),
- komunikacja z dostawcami w celu ustalenia warunków współpracy,
- wsparcie w tworzeniu raportów i zestawień na potrzeby projektów.
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2),
- dobra znajomość Microsoft Excel,
- mile widziane osoby w trakcie studiów lub świeżo po ich ukończeniu,
- chęć nauki,
- gotowość do zdobywania pierwszego zawodowego doświadczenia.
- umowę o pracę na czas określony lub umowę-zlecenie,
- pełne wdrożenie do pełnionych obowiązków,
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.