Młodszy Specjalista Obsługi Klienta w Dziale E-Commerce

Douglas Polska Sp. z o.o.

Warszawa

15 dni temu

Młodszy Specjalista
Obsługi Klienta w Dziale E-Commerce
Miejsce pracy: Warszawa

Beauty comes from confidence.

Alexa Chung
Twoim zadaniem będzie:
  • Wsparcie infolinii w rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez naszych Klientów,
  • Współpraca z firmami kurierskimi oraz naszym magazynem,
  • Stały kontakt z wieloma działami naszej centrali w celu zbierania informacji pomagających w obsłudze klienta.
Od dziś bądź z nami!
Zależy nam abyś:
  • Znał pakiet MS Office,
  • Lubił pracę zespołową,
  • Potrafił posługiwać językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
Wiele się nauczysz!
Oferujemy:
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin w doświadczonym i zgranym Zespole,
  • Możliwość budowania umiejętności i zdobywania wiedzy w obszarze e-commerce w naszym nowoczesnym środowisku
  • Możliwość poznania i pokochania wszystkich dostępnych w Douglas marek i ich produktów!
JESTEŚMY JEDNĄ Z NAJWIĘKSZYCH I NAJSZYBCIEJ ROZWIJAJĄCYCH SIĘ SIECI PERFUMERII W EUROPIE. MAMY:
  • ponad 130 perfumerii w 65 miastach,
  • blisko 40 tys. produktów i ponad 300 marek, w tym 70 na wyłączność,
  • indywidualne konsultacje makijażowe, pielęgnacyjne i zapachowe,
  • znane eventy edukacyjne: Douglas Beauty Street, Akademia Makijażu Douglas oraz Instytut Pielęgnacji Douglas,
  • pierwszą, autoryzowaną w Polsce perfumerię internetową.
ODWAŻ SIĘ, CZEKAMY NA CIEBIE!

Poznaj

Douglas Polska Sp. z o.o.

Douglas to wiodąca sieć ponad 1000 luksusowych perfumerii, obecna w Europie oraz Stanach Zjednoczonych. Perfumerie Douglas oferują "coś więcej", niż tylko sprzedaż kosmetyków, tworząc tzw. life style, rozumiany jako szeroki zakres usług i korzyści dla Klienta