Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/117/09/2017
Główne zadania:
• przygotowywania wymagań dla budowy lub modyfikacji aplikacji wspierających sprzedaż oraz ich realizacja i wdrażanie od strony biznesu
• udział w pracach związanych z prawidłowością działania oraz parametryzacją NEMO oraz udział w pracach związanych z jego rozwojem
• udział w rozwoju i tworzeniu produktów bankowości hipotecznej, w tym przygotowywanie oferty produktowej z uwzględnieniem optymalizacji sprzedaży i obsługi poprzez standaryzację rozwiązań systemowych
• udział w diagnozie oraz opracowaniu koniecznych do implementacji zmian w systemie wynikających z modyfikacji przepisów oraz koordynacja prac w tym zakresie
• kształtowanie procesu obsługi oraz ocena ryzyka operacyjnego z uwzględnieniem procesu obsługi produktów hipotecznych
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego
• zdolności analitycznych, łączenia faktów
• umiejętności analizy dokumentów, agregowania i łączenia danych z różnych źródeł i systemów
• umiejętności identyfikacji mocnych i słabych stron dotyczących procesu sprzedaży
• znajomość MS Office (Access, Excel, Power Point)
• mile widziana wiedza i doświadczenie w zakresie procesów bankowych związanych z udzielaniem kredytów hipotecznych
Oferujemy:
• umowę o pracę
• możliwość współpracy z liderami branży
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń