Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. dokumentacji

    Silva Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi procedurami; Weryfikacja zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Przygotowywanie...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Asystent / Asystentka Kierownika Placówki Edukacyjnej

    Klient portalu Praca.pl   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Organizacja zajęć dydaktycznych w placówce. Rekrutacja i wsparcie dla nauczycieli. Nadzór nad kadrami i działaniem szkoły. Sprawdzanie realizacji programów nauczania. Zarządzanie dokumentacją szkolną zgodnie z prawem oświatowym. Implementacja planu rozwoju szkoły. Utrzymywanie standardów obsługi.
  • Pracownik ds. Wsparcia Zespołu Protetycznego

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Ząbkowska 29 (nad wejściem do hotelu Moxy)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu
    15 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: rejestrowanie i rozliczanie prac protetycznych, składanie zamówień materiałów dla laboratorium, wysyłka, dostarczanie i odbiór prac na terenie Warszawy.
  • Document Controller

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Obowiązki: Administracja dokumentacji projektowej w biurze projektowym; Wsparcie kierowników działów w biurze projektowym; Zarządzanie obiegiem dokumentacji na projektach; Tworzenie procedur i procesów w biurze projektowym; Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a...
  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim, (Hostel)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem hostelu przy Muzeum. Bieżąca obsługa gości hostelu min. zameldowanie/wymeldowanie gości, rozliczanie pobytu. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym dokumentacji...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym dokumentacji przetargowej i zaproszeń do składania ofert. Sporządzanie innej dokumentacji, w tym tworzenie pism, raportów i sprawozdań oraz dokumentów związanych z bieżącym...
  • Specjalista ds. Organizacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń i poleceń służbowych; Prowadzenie rejestru udzielonych pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektor; Przygotowanie umów dotyczących współpracy...
  • Specjalista ds. administracyjno-księgowych

    BMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kompletowanie oraz dekretowanie faktur zgodnie z analityką Spółki, Wprowadzanie faktur do systemu wewnętrznego, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, Weryfikowanie dokumentów pod względem merytorycznym, Analiza rozrachunków kontrahentów, Wprowadzanie przelewów do płatności,...
Zobacz więcej ofert pracy

Office Administration Specialist (Front Desk)

METRO Global Solution Center Sp. z o.o.
Szczecin
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1068 dni temu

W METRO mówimy 'We make it count' ponieważ nasza księgowość to nie tylko liczby, sprawiamy, że liczy się coś więcej. Mamy już 400 pracowników, obsługujemy nasze marki handlowe MAKRO Cash&Carry w ponad 20 krajach na całym świecie, w Szczecinie działamy od 10 lat, a w naszym wewnętrznym badaniu zaangażowania, niemal 90% naszych pracowników przyznało, że praca w METRO jest znacząca oraz pozwala się rozwijać. Dołącz do nas, poczuj ducha 'We make it count' i twórz społeczność METRO, dla której w księgowości zawsze liczy się coś więcej.

Administration Specialist (Front Desk)

 

Office Administration Team to zespół, który jest wizytówką naszej organizacji. To pierwsze osoby, które witają nas przy wejściu do biura. Służą wsparciem - zawsze pomogą i pokierują tam, gdzie trzeba. To nasi 'ogarniacze' - zarezerwują lot, zadbają o benefity, wynegocjują najlepsze oferty i zamówią pyszną kawę!

Office Administration Specialist (Front Desk)
Office Administration Specialist (Front Desk)
Workplace: Szczecin

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • obsługa sekretariatu, korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz opieka nad dokumentacją wewnętrzną,
  • dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze,
  • obsługa i organizacja firmowych spotkań wewnętrznych,
  • organizacja wyjazdów służbowych,
  • wsparcie administracji budynku, kontakt i współpraca z kontrahentami,
  • weryfikacja dokumentów przy użyciu systemu SAP,
  • codzienne wspieranie kolegów i koleżanek z innych działów,
  • ścisła współpraca z członkami zespołu Backoffice,
  • współorganizacja ciekawych wydarzeń z życia firmy.

Chętnie Cię poznamy, jeśli:

  • praca biurowa i profesjonalna obsługa klienta nie są Tobie obce,
  • potrafisz swobodnie komunikować się w języku angielskim w mowie i piśmie (poziom B2/C1),
  • posiadasz dobrą, praktyczną znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • jesteś osobą samodzielną, efektywnie organizującą swój czas pracy,
  • potrafisz pracować pod presją czasu,
  • z chęcią uczysz się nowych rzeczy oraz ważny jest dla Ciebie rozwój własnych kompetencji i umiejętności,
  • łatwo nawiązujesz kontakty oraz łatwo adaptujesz się w szybko zmieniającym się otoczeniu,
  • dbasz o detale i w pełni angażujesz się w powierzone zadania.

Oferujemy:

  • pracę w profesjonalnym, przyjaznym zespole w stabilnej, międzynarodowej korporacji,
  • atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o system premiowy,
  • pracę w nowoczesnym biurowcu w centrum miasta - Posejdon Center,
  • obszerny pakiet profesjonalnych szkoleń (technicznych, kompetencji miękkich oraz nauki języków obcych),
  • prywatną opiekę medyczną oraz grupowe ubezpieczenie dla pracownika oraz członków rodziny,
  • świadczenia pieniężne w ramach ZFŚS (wczasy pod gruszą, świadczenia świąteczne),
  • integracje zespołowe oraz firmowe po godzinach,
  • dofinansowaną kartę sportową,
  • pakiet relokacyjny dla osób gotowych przeprowadzić się do Szczecina.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. dokumentacji

    Silva Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi procedurami; Weryfikacja zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Przygotowywanie...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Asystent / Asystentka Kierownika Placówki Edukacyjnej

    Klient portalu Praca.pl   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Organizacja zajęć dydaktycznych w placówce. Rekrutacja i wsparcie dla nauczycieli. Nadzór nad kadrami i działaniem szkoły. Sprawdzanie realizacji programów nauczania. Zarządzanie dokumentacją szkolną zgodnie z prawem oświatowym. Implementacja planu rozwoju szkoły. Utrzymywanie standardów obsługi.
  • Pracownik ds. Wsparcia Zespołu Protetycznego

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Ząbkowska 29 (nad wejściem do hotelu Moxy)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu
    15 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: rejestrowanie i rozliczanie prac protetycznych, składanie zamówień materiałów dla laboratorium, wysyłka, dostarczanie i odbiór prac na terenie Warszawy.
  • Document Controller

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Obowiązki: Administracja dokumentacji projektowej w biurze projektowym; Wsparcie kierowników działów w biurze projektowym; Zarządzanie obiegiem dokumentacji na projektach; Tworzenie procedur i procesów w biurze projektowym; Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a...
  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim, (Hostel)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem hostelu przy Muzeum. Bieżąca obsługa gości hostelu min. zameldowanie/wymeldowanie gości, rozliczanie pobytu. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym dokumentacji...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym dokumentacji przetargowej i zaproszeń do składania ofert. Sporządzanie innej dokumentacji, w tym tworzenie pism, raportów i sprawozdań oraz dokumentów związanych z bieżącym...
  • Specjalista ds. Organizacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń i poleceń służbowych; Prowadzenie rejestru udzielonych pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektor; Przygotowanie umów dotyczących współpracy...
  • Specjalista ds. administracyjno-księgowych

    BMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kompletowanie oraz dekretowanie faktur zgodnie z analityką Spółki, Wprowadzanie faktur do systemu wewnętrznego, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, Weryfikowanie dokumentów pod względem merytorycznym, Analiza rozrachunków kontrahentów, Wprowadzanie przelewów do płatności,...