Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Nadzorowanie jakości i efektywności pracy zespołu. Obsługa oraz analiza reklamacji. Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjentów. Raportowanie wyników działalności zespołu. Pełnienie roli menadżera dyżurnego centrum. Realizacja celów finansowych centrum.
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
Zobacz więcej ofert pracy

Office Administrator

Devonshire Sp. z.o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
3144 dni temu

Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta.
Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.

Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.

Office Administrator
Miejsce pracy/Location: Wrocław
Nr ref.: DEAZ03992
Twoja Przyszła Firma / Your future Company
Dla naszego klienta, dużej międzynarodowej firmy z branży finansowej do nowo powstającego biura we Wrocławiu poszukujemy Office Administratora.
U Kandydatów zwracamy uwagę na / We are looking for
  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • dobra organizacja pracy
  • doświadczenie w zarządzaniu biurem
  • doświadczenie w zarządzaniu powierzchnią biurową
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Nasz Klient Zapewnia / Our client offers
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w międzynarodowym środowisku
  • bardzo dobrą atmosferę pracy
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji
  • udział w tworzeniu nowej marki na Polskim rynku
  • pracę pełną nowych wyzwań zawodowych

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:

  • organizacja pracy biura
  • zarządzanie obrotem dokumentów firmowych
  • kontakt z partnerami firmy
  • prowadzenie komunikacji wewnętrznej z centralę firmy w Stanach Zjednoczonych
  • wsparcie organizacyjne pracowników biura we Wrocławiu
  • organizacja kalendarza spotkań zarządu
  • zarządzanie powierzchnią biurową

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 3260)

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.
  • Devonshire WARSZAWA
  • Al. Jerozolimskie 56C
  • 00-803 Warszawa
  • +48 22 820 93 60
  • biuro@devonshire.pl
  • Devonshire WROCŁAW
  • Ofiar Oświęcimskich 19
  • 50-09 Wrocław
  • +48 797 021 610
  • wroclaw@devonshire.pl
  • Devonshire POZNAŃ
  • ul. Bukowska 12
  • 60-810 Poznań
  • +48 797 021 595
  • poznan@devonshire.pl
  • Devonshire KATOWICE
  • ul. Konduktorska 33
  • 40-155 Katowice
  • +48 667 807 408
  • biuro@devonshire.pl
 

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Nadzorowanie jakości i efektywności pracy zespołu. Obsługa oraz analiza reklamacji. Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjentów. Raportowanie wyników działalności zespołu. Pełnienie roli menadżera dyżurnego centrum. Realizacja celów finansowych centrum.
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...