Najnowsze oferty pracy

  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Document Controller

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Recepcjonistka / Recepcjonista z językiem niemieckim

    Hotel Polaris Qorum sp z o.o.   Świnoujście    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat / część etatu   5 400 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Meldowanie gości, Odpowiadanie na maile i telefony po niemiecku, Wystawianie rachunków.
  • Pracownik Biurowy

    Remondis Bydgoszcz SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OPIS STANOWISKA: koordynacja prac sekretariatu i kompleksowa jego obsługa, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich,...
  • Pracownik Biurowy / Kierownik Biura

    DAMASZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa, ul. Atlasowa 33    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Pracownik biurowy

    Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.   Gdańsk, Kokoszki ul. Geodetów 9    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Bieżąca obsługa klientów w hurtowni (podstawowe doradztwo, sprzedaż, przyjmowanie zamówień) Poprawne prowadzenie obsługi dokumentacji sprzedażowej Wystawienie korekt Wprowadzanie dokumentów do obiegu Wykonywanie prac administracyjnych związanych ze sprawnym funkcjonowaniem biura...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
Zobacz więcej ofert pracy

Office Administrator

Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Szczecin
praca stacjonarna
rekrutacja online
1162 dni temu
Office Administrator
Miejsce pracy: Szczecin


Coloplast develops products and services that make life easier for people with very personal and private medical conditions. In Coloplast Business Centre we are responsible for global financial operations, orders administration, HR and IT support, marketing & data analysis activities, and many others. If you have the right profile and the right amount of curiosity and ambition you can be a part of this exciting challenge. Curiosity works here!

 

Currently, we are looking for detailed orientated people to join our Labelling team in Coloplast Business Centre, Szczecin. The main scope of the role is to assist the team in their daily tasks and responsibilities.

 

About the department

CPBC Labelling Team was established in May 2015. Nowadays, our team is a group of 17 employees that support more than 100 countries around the world. Labelling team is responsible for the creation and maintenance of labels and instruction for use (IFU) according to local law requirements, so our patients can learn more about product descriptions, warnings and usage recommendations.

 

About the job:

 

Supporting Label and IFU Administrators in daily tasks to deliver:

  • Labels and IFUs according to Medical Device Regulation requirements, branding or country-specific requirements
  • Up-to-date labelling content in a global database
  • Labels and IFUs for approval in subsidiaries and distributors global, and secure approvals are according to agreed requirements
Qualifications
  • Experience with computer/  office related tasks
  • Good knowledge of English
  • High attention to details and quality
  • Effective communication skills
  • Team work attitude
What we offer?

 

We can offer you a contract for 6 months (until end of May 2021), with a chance to be prolonged. Moreover, we offer you a unique opportunity to grow within the organization and to develop your personal abilities. You can expect to enter a global ‘one company’ that offers great challenges and the possibility to gain experience in a corporate set-up.

 

Deadline

 

We will take candidates into the recruitment process continuously so do not hesitate to apply on-line via our job portal. We will close the position down once we have found the right candidate.

Please apply by sending your application in English.
If you are curious like we are, and want to know more about our company go to http://www.cpbc.pl

Pursuing an ambitious growth agenda, Coloplast develops and markets products and services that make life easier for people with intimate healthcare needs. Employing about 12.000 people and with products available in more than 143 countries, we are one of the world´s leading medical device companies. We are constantly growing our business and always looking for new ways to move forward – we explore, learn and look for new ways of doing things.

Coloplast is committed to being an inclusive organization, where people bring their differences to work each day, fulfil their potential and have a strong sense of belonging because – and not despite – of their differences. We therefore encourage all qualified candidates to apply regardless of gender, age, race, nationality, ethnicity, sexual orientation, religious belief or physical ability.


Visit us on Coloplast.com. Follow us on LinkedIn. Like us on Facebook.
By clicking the "Apply" or "Apply Now" button or by sending a recruitment application otherwise to Coloplast Business Centre Sp. z o.o., you agree for processing of your personal data for recruitment purposes in accordance with art. 6 par. 1 point b and f of the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and of the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation). You also agree to the processing of personal data included in the application form for future recruitments by Coloplast Business Center Sp. z o.o.
The administrator of personal data is Coloplast Business Center Sp. z o.o . with registered office in Szczecin, ul. Piastów 30, 70-064 Szczecin; contact to the Data Protection Officer: dataprotectionoffice@coloplast.com.
In addition, we would like to inform that:
  • Your personal data will be processed up to six months from the completion of the recruitment process.
  • You have the right to request access to your personal data, its rectification, erasure or limitation of processing and the right to object to processing, as well as the right to data portability.
  • You have the right to withdraw your consent at any time. The above does not affect the lawfulness of processing which was carried out on the basis of your consent before it was withdrawn.
  • You have the right to lodge a complaint with a supervisory authority - the President of the Office for Personal Data Protection.
  • Providing your personal data by yourself is voluntary, but necessary to participate in the recruitment process.
  • Decisions regarding the recruitment and selection process will not be taken in an automated manner.


 

Poznaj

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Coloplast opracowuje produkty i dostarcza usługi ułatwiające życie osobom z dolegliwościami o bardzo osobistym charakterze. W Coloplast Business Centre świadczymy wsparcie z zakresu księgowości, IT, administracji zamówień, dokumentacji medycznej czy marketingu. Szukamy synergii pomiędzy tymi funkcjami dla tworzenia udoskonaleń i nowych możliwości.

Wspierając codzienną pracę Coloplast na całym świecie, czynimy łatwiejszym życie naszych pacjentów.

Podobne oferty

  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Document Controller

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Recepcjonistka / Recepcjonista z językiem niemieckim

    Hotel Polaris Qorum sp z o.o.   Świnoujście    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat / część etatu   5 400 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Meldowanie gości, Odpowiadanie na maile i telefony po niemiecku, Wystawianie rachunków.
  • Pracownik Biurowy

    Remondis Bydgoszcz SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OPIS STANOWISKA: koordynacja prac sekretariatu i kompleksowa jego obsługa, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich,...
  • Pracownik Biurowy / Kierownik Biura

    DAMASZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa, ul. Atlasowa 33    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Pracownik biurowy

    Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.   Gdańsk, Kokoszki ul. Geodetów 9    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Bieżąca obsługa klientów w hurtowni (podstawowe doradztwo, sprzedaż, przyjmowanie zamówień) Poprawne prowadzenie obsługi dokumentacji sprzedażowej Wystawienie korekt Wprowadzanie dokumentów do obiegu Wykonywanie prac administracyjnych związanych ze sprawnym funkcjonowaniem biura...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.