Ogłoszenie numer: 2237393, z dnia 2019-01-16

Międzynarodowa korporacja będąca światowym liderem na rynku podzespołów elektronicznych poszukuje pracownika do swojego biura regionalnego w Warszawie na stanowisko:
Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym,
- Negocjowanie umów i kontakt z dostawcami zewnętrznymi
- Zamawianie artykułów spożywczych i biurowych
- Zarządzanie i dbałość o powierzchnię biurową
- Organizacja spotkań, eventów firmowych
- Bezpośrednie wspieranie logistyczne i administracyjnie Zarządu w codziennej pracy,
- Obsługa i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dokumentacji biurowej
- Inwentaryzacja środków trwałych
- Inne bieżące prace administracyjno-biurowe,
Wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2, dodatkowo j. niemiecki mile widziany
- Wykształcenia minimum średniego lub wyższego
- Znajomości zagadnień księgowych, podatkowych, obiegu dokumentów, podstaw prawa pracy
- Dobrej znajomości pakietu MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych
- Otwartości w kontaktach z ludźmi i umiejętności pracy w zespole,
- Wysokiej kultury osobistej i znajomości etykiety biznesu,
- Inicjatywy i bardzo dobrej organizacji pracy,
- Dyspozycyjności, inicjatywy i zaangażowania
Preferowana forma współpracy B2B. Inne formy umowy również możliwe.
Oferujemy
- Pracę w stabilnej międzynarodowej korporacji
- Plan opieki medycznej oraz pakiety socjalne
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Atrakcyjne wynagrodzenie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.