Ogłoszenie numer: 2266415, z dnia 2019-02-04

Kancelaria Prawnicza
Office Manager
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na stanowisku Office Manager odpowiedzialna będzie za pełną organizację funkcjonowania biura Kancelarii w tym m.in.:
- zarządzanie i komunikacja Pracodawcy z klientami i innymi osobami trzecimi (w tym: osobiste, telefoniczne, pisemne);
- organizacja podróży służbowych oraz spotkań;
- zapewnienie właściwego oraz terminowego obiegu informacji oraz dokumentów;
- współpraca z biurem rachunkowym – przygotowywanie oraz dostarczenia dokumentacji;
- współpraca z firmami zewnętrznymi;
- zarządzanie i organizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (w tym archiwizacja);
- organizacja baz danych i archiwów Pracodawcy, w tym również prowadzonych w formie elektronicznej;
- inne czynności bezpośrednio wskazywane przez Pracodawcę.
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętności redagowania i znajomości zasad pracy z dokumentami,
- komunikatywności i wysokiej kultury osobistej,
- operatywności,
- odpowiedzialności, sumienności i bardzo dobrej organizacji pracy,
- umiejętności obsługi urządzeń biurowych,
- znajomości języka angielskiego.
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w młodym dynamicznym zespole,
- możliwość rozwijania swoich umiejętności,
- bogaty pakiet szkoleń.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.