Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń.
Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: OM/122/ KAE
Zadania:
- Przygotowanie i wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej w firmie
- Zapewnienie sprawnej komunikacji i obiegu dokumentów
- Przygotowywanie i administrowanie dokumentami
- Reprezentowanie firmy w relacjach z Klientami i Kontrahentami
- Wspieranie bieżących działań firmy
- Przygotowanie tłumaczeń polsko - niemieckich
- Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie o wysokich standardach komunikacji wewnętrznej
- Wykształcenie wyższe (administracja, marketing, zarządzanie, dziennikarstwo)
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Samodzielność
- Umiejętność ustalania priorytetów
- Biegłość w obsłudze programów MS Office.
- Prowadzenie biura zarządu międzynarodowej organizacji
- Interesujące wyzwania
- Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
