Grupa P.B.A. Doradztwo Personalne - Outsourcing (KRAZ: 459) działa od roku 1992. Świadczymy usługi w zakresie rekrutacji, outsourcingu pracowniczego, audytów pracowniczych oraz kompleksowej obsługi kadrowo-płacowej.
www.pba.com.pl
Obecnie dla naszego Klienta, firmy tworzącej od ponad 30 lat zaawansowane rozwiązania informatyczne dla systemów komputerowych, urządzeń elektronicznych i elektro mechanicznych poszukujemy osoby na stanowisko:
Office manager
Numer referencyjny: OM/2021/01
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Czuwanie nad zaopatrzeniem biura w artykuły spożywcze i materiały biurowe;
- dbanie o porządek i pozytywny wizerunek biura oraz całej firmy;
- bieżąca obsługa sekretariatu firmy: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy, obsługa połączeń telefonicznych oraz skrzynki mailowej
- kontakty z dostawcami i kontrahentami;
- przygotowywanie rozliczeń i porządkowanie dokumentacji;
- organizacja i obsługa spotkań;
- przygotowywanie miejsc pracy dla nowych pracowników;
- administracyjne wsparcie dla pracowników (przygotowywanie umów itp.);
- terminowe przesyłanie korespondencji służbowej.
Od naszych Kandydatów oczekujemy:
- Dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji
Nasz Klient oferuje:
- Zatrudnienie w firmie o silnej i stabilnej pozycji na rynku,
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjny system wynagrodzenia,
- Przyjazną i profesjonalną atmosferę w pracy.