Najnowsze oferty pracy

  • Professional Assistant

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    14 godz.
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Compensation & Benefits Expert

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    WHAT ARE YOU GOING TO DO? Act as lead C&B contact for the EE cluster, operating as a proactive partner for HR Business Partners and business leadership; Manage total reward agenda for the EE employees' group, in line with Regional and Global Reward Policy; Provide expert compensation guidance and...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Medea Health   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Warszawa, Galeria Młociny    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Asystent / asystentka członka zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
  • Zastępca Głównej Księgowej / Głównego Księgowego

    Biuro Zarządu Orbis   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Twoja misja Nadzorowanie procedur w ramach polityki rachunkowej, kontrola nad wprowadzaniem danych do systemu finansowo-księgowego; Analiza danych i raportów finansowych w oparciu o obowiązujące standardy; Kontrola poprawności sald kont księgowych; Organizacja pracy kilkudziesięcioosobowego...
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Koordynator / Koordynatorka Biura

    Info Marine Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Organizowanie wyjazdów służbowych działu serwisowego oraz innych pracowników firmy; Rozwiązywanie problemów organizacyjnych na wyjazdach; Przygotowywanie dokumentów do wyjazdu serwisantów Współpraca z działem sprzedaży i logistyki; Przygotowywanie zestawień na...
  • Office administrator

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Dealing with Polish authorities, suppliers; Managing real estate assets; Assisting MGT & colleagues with ongoing projects; Internal controller tasks; Relations with foreign suppliers, world wide; Limited invoicing tasks; Limited bookkeeping tasks (training will be provided) Debitor follow-up;...
Zobacz więcej ofert pracy

Office Space and Costs Analyst

Accenture Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3557 dni temu

Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 293 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem. W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.

 

Zespół zarządzania i obsługi administracyjnej (Enterprise) w firmie Accenture to specjaliści dysponujący wiedzą i szerokimi, praktycznymi umiejętnościami. Enterprise to m.in. dział wsparcia administracyjnego, dział personalny, dział marketingu i PR, dział finansów,dział kontroli jakości, dział prawny oraz IT.

W Accenture wiemy, jak ważna jest doskonale funkcjonująca organizacja. Dzięki pracy wysokiej klasy specjalistów z Enterprise, jesteśmy w stanie stawiać czoła nowym wyzwaniom oraz osiągać lepsze wyniki - zarówno dla siebie, jak i dla naszych klientów. Pracownicy Enterprise odgrywają kluczową rolę w naszych programach strategicznych i operacyjnych jako liderzy zmian w sposobie funkcjonowania Accenture.

Office Space and Costs Analyst

Miejsce pracy: Warszawa

Charakterystyka pracy:

 

  • Zarządzanie wewnętrznym systemem rezerwacji przestrzeni biurowej i konferencyjnej
  • Odpowiedzialność za wewnętrzne procedury i procesy relokacyjne w tym alokacja biurek, monitoring i  analiza utylizacji przestrzeni biurowej
  • Analiza kosztów i analiza budżetu
  • Tworzenie prezentacji i raportów
  • Kontrola i komunikacja procedur BHP
  • Aktualizacja wszystkich powierzonych dokumentów i procedur  
  • Identyfikacja krytycznych problemów i ich aktywne rozwiązywanie
  • Udział w organizowaniu eventów firmowych
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami i wykonawcami usług

 

Jeżeli postrzegasz obszar administracji przez pryzmat procesów biznesowych i pracy projektowej, jesteś ambitny/a, samodzielny/a, przejawiasz inicjatywę w działaniu, chcesz podnosić swoje kwalifikacje a dodatkowo szukasz dynamicznego i zróżnicowanego środowiska, które jest nastawione na profesjonalne wsparcie biznesu, dołącz do naszego zespołu Accenture Workplace Solution!


Kwalifikacje:


  • Min. 4 lat doświadczenia w dziale administracji lub dziale operacyjnym w dynamicznym środowisku i firmie zatrudniającej min. 200 pracowników
  • Ponadprzeciętne umiejętności analityczne
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami (mile widziane certyfikaty) 
  • Doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku
  • Rozwinięte zdolności interpersonalne
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi klienta wewnętrznego
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi programów pakietu Office (w szczególności Excel i Power Point)
  • Wykształcenie na poziomie minimum licencjata
  • Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
  • Przestrzeganie zasad etyki pracy
  • Odporność na stres i umiejętność prowadzenia kilku spraw jednocześnie 

Oferujemy:


  • Umowę o pracę na zastępstwo (min. 1,5 roku) wraz z atrakcyjnym pakietem benefitów
  • Ciekawą pracę w profesjonalnym i międzynarodowym środowisku
  • Doskonałą atmosferę pracy
  • Możliwość podwyższania kwalifikacji i szkolenia
  • Elastyczny czas pracy
W dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić oświadczenie o następującej treści:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Accenture Sp. z o.o. lub inny podmiot grupy Accenture w celach rekrutacyjnych oraz na umieszczenie i przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych, również po okresie rekrutacji, w bazie danych firmy Accenture Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, 00-121, przy ul. Siennej 39, lub innego podmiotu grupy Accenture, a także na ich przekazywanie do państw trzecich w ramach grupy Accenture, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Powyższe dane podaję dobrowolnie. Zostałem (-am) poinformowany (-a) o prawie dostępu do treści danych oraz możliwości ich poprawiania."

Accenture nie dyskryminuje kandydatów ze względu na rasę, religię, kolor skóry, płeć, wiek, niepełnosprawność, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, lub jakiegokolwiek inne kryterium niedopuszczalne na podstawie polskiego prawa.
 

Podobne oferty

  • Professional Assistant

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    14 godz.
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Compensation & Benefits Expert

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    WHAT ARE YOU GOING TO DO? Act as lead C&B contact for the EE cluster, operating as a proactive partner for HR Business Partners and business leadership; Manage total reward agenda for the EE employees' group, in line with Regional and Global Reward Policy; Provide expert compensation guidance and...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Medea Health   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Warszawa, Galeria Młociny    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Asystent / asystentka członka zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
  • Zastępca Głównej Księgowej / Głównego Księgowego

    Biuro Zarządu Orbis   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Twoja misja Nadzorowanie procedur w ramach polityki rachunkowej, kontrola nad wprowadzaniem danych do systemu finansowo-księgowego; Analiza danych i raportów finansowych w oparciu o obowiązujące standardy; Kontrola poprawności sald kont księgowych; Organizacja pracy kilkudziesięcioosobowego...
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Koordynator / Koordynatorka Biura

    Info Marine Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Organizowanie wyjazdów służbowych działu serwisowego oraz innych pracowników firmy; Rozwiązywanie problemów organizacyjnych na wyjazdach; Przygotowywanie dokumentów do wyjazdu serwisantów Współpraca z działem sprzedaży i logistyki; Przygotowywanie zestawień na...
  • Office administrator

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Dealing with Polish authorities, suppliers; Managing real estate assets; Assisting MGT & colleagues with ongoing projects; Internal controller tasks; Relations with foreign suppliers, world wide; Limited invoicing tasks; Limited bookkeeping tasks (training will be provided) Debitor follow-up;...