ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.
W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2500 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.
Opis stanowiska:
- Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników/inżynierów na temat awarii, incydentów technicznych w biurze (zgłoszenia z całego świata)
- Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu w systemie
- Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji
- Procesowanie maili oraz odbieranie telefonów od użytkowników
- Tworzenie raportów okresowych w terminach określonych przez klienta
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
- Bardzo dobra obsługa komputera, w szczególności programu Excel
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Zorientowanie na klienta
- Zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji
- Dyspozycyjność do pracy również w weekendy w godz. 07:00-15:00
- Doświadczenie w pracy na helpdesku lub w pracy w obsłudze klienta mile widziane
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat w renomowanej międzynarodowej firmie
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w środowisku międzynarodowych zespołów
- Odpowiedzialne i rozwojowe stanowisko pracy
- Możliwość szkoleń i rozwijania kwalifikacji oraz awansu w strukturach firmy
Poznaj
ISS Facility Services Sp. z o.o.
ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.
W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2 000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.