Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy

Operations Manager

Hays Poland
Warszawa
praca stacjonarna
3156 dni temu
Operations Manager
Warszawa
Operations Manager
Warszawa
Nr Ref.: 1064802

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z sektora usług finansowych, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Call Center Operations Manager, do nowopowstającego biura w Warszawie (start up).

Osoba na stanowisku Call Center Operations Manager będzie odpowiedzialna za zarządzanie podległym zespołem – rekrutację, szkolenia, delegowanie zadań, motywowanie i rozwój podległych pracowników, monitorowanie i raportowanie wyników, a także aktywny rozwój nowej placówki w Warszawie i kompleksową implementację procedur wewnętrznych. Ponadto do zadań Call Center Operations Managera należeć będzie czynny udział w rozwoju strategii i stała współpraca z przełożonymi z zagranicy.

Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z min. 3-letnim doświadczeniem w operacyjnym zarządzaniu zespołem, mile widziane doświadczenie w call center. Preferowany Kandydat/ka musi cechować się dojrzałością biznesową, dokładnością, umiejętnością prowadzenia kilku projektów jednocześnie, a także kreatywnością i elastycznością, niezbędnymi w środowisku start-up. Dobra znajomość języka angielskiego jest niezbędna.

Nasz Klient oferuje konkurencyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjne szkolenia zagraniczne, a także wyjątkową możliwość współtworzenia od podstaw obecności marki na polskim rynku i dalsze perspektywy rozwoju.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;