P.o. sekretarza sądowego

Sąd Rejonowy w Sokółce
Sokółka
praca stacjonarna
20 godz. temu
Sąd Rejonowy w Sokółce
P.o. sekretarza sądowego
Miejsce pracy: Sokółka
Numer: StPr/25/0638
OBOWIĄZKI:
protokołowanie przebiegu rozpraw i posiedzeń sądowych, rozpisywanie sesji, wykonywanie postanowień wydanych na rozprawach i zarządzeń sędziów; wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem spraw sądowych i urządzeń do ich rejestrowania; wykonywanie czynności związanych z obsługą biurową referatu sędziego oraz innych czynności przewidzianych w regulaminie urzędąwania sądów powszechnych i zarządzeniu Ministra Sprawiedliwości w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych i innych działów administracji sądowej; wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych; wykonywanie czynności związanych z obsługą spraw wieczystoksięgowych-rejestrowanie wniosków, rejestrowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru w systemie SOWKW, drukowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru i podkładanie ich do akt sądowych, sporządzenie projektów wpisów w księgach wieczystych i wykonywanie czynności związanych z załatwianiem wniosku wieczystoksięgowego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie branżowe


Wymagania inne:

Wymagania konieczne: pełna zdolność do czynności prawnych, nieposzlakowana opinia, niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe, zdany egzamin maturalny, stan zdrowia pozwalajacy na zatrudnienie na stanowisku stażysty, umiejętności obsługi komputera - w tym biegłego pisania na klawiaturze komputerowej. Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów: ustawy z dnia 27.07.2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych(t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 334); rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18czerwca 2019 r. - Regulamin urzędowania sądów powszechnych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz.867), ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (tj. Dz. U. z2025 r., poz. 1332),wykształcenie wyższe co najmniej pierwszego stopnia i uzyskany tytuł zawodowy(preferowane wykształcenie o kierunku administracyjnym lub prawniczym),umiejętność bezwzrokowego pisania na klawiaturze komputera, znajomość metod i techniki pracy biurowej,zdolność analitycznego myślenia, sumienność, dokładność, systematyczność,komunikatywność,umiejętność planowania i organizowania własnej pracy,wysoki poziom kultury osobistej i wiedzy ogólnej,umiejętność pracy w zespole,odporność na stres.Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy biurowej, a w szczególności w pracy w sądownictwie.

Miejsce pracy:

Sokółka


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 4 806 do 4 900 PLN


Opis wynagrodzenia:

plus dodatek za wieloletnią pracę

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Marsz. Józefa Piłsudskiego 7, 16-100 Sokółka, powiat: sokólski, woj: podlaskie


Dane kontaktowe:

Iwona Gudalewska


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 05.12.2025 r.


Wymagane dokumenty:

dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście do dnia 5 grudnia 2025 roku (piątek) w siedzibie Sądu Rejonowego w Sokółce ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 7 w sekretariacie Prezesa Sądu, pokój nr 110 (I piętro) lub przesłać pocztą na adres Sądu z zaznaczeniem sygnatury konkursu (A.1101.10.2025) https://sokolka.sr.gov.pl/oferty-pracy1/1621-a-1101-10-2025-konkurs-na-stanowisko-p-o-sekretarza-sadowego

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sokółce

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji i ofert

    MBB KONSTRUKCJE ALUMINIOWO-SZKLANE   Toruń, ul. Starotoruńska 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 6 997 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    organizowanie pracy sekretariatu i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; współpraca z działem księgowym w zakresie przekazywania danych i dokumentacji; bieżąca koordynacja z działem zakupów w zakresie zamówień i ofert; przygotowywanie oraz opracowywanie ofert zgodnie z potrzebami firmy;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

    Emitel S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek; bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna; wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu; pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organizacji delegacji i obsłudze floty pojazdów;...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka / Specjalista / Specjalistka ds. obsługi sekretariatu

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Sekretarz placówki oświatowej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, centrum    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    9 dni
    Prowadzenie i organizacja dokumentacji szkolnej;Przygotowywanie świadectw szkolnych i ich rejestru oraz arkuszy ocen;Prowadzenie korespondencji ze szkołami rejonowymi i przygotowywanie dla nich zaświadczeń;Prowadzenie księgi uczniów, rejestru kart rowerowych;Przygotowywanie legitymacji...
  • Asystent / Asystentka Administracji i Wsparcia Zarządu

    TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością   Wieprz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...
  • Asystent / Asystentka

    Auchan Polska Sp. z o.o.   Piaseczno, ul. Puławska 46    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy, obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji, przygotowywanie analiz, raportów,...